Η OXFORD COMPANY με την υιοθέτηση του Galaxy έχει επιτύχει σημαντικά ποιοτικά και ποσοτικά οφέλη:
• 14% μείωση του μέσου χρόνου εξυπηρέτησης στη λιανική
• 31% αύξηση του πλήθους των πωληθέντων ειδών ανά συναλλαγή (από 1,6 σε 2,1)
• 19% μείωση του διαχειριστικού κόστους των επικοινωνιών με τρίτα συστήματα
• Οργάνωση και εκτέλεση marketing campaigns σε 1-2 ημέρες
• Μείωση του χρόνου ενημέρωσης και ελέγχου των δεδομένων λιανικών πωλήσεων από 40 μέρες σε 1
• Σημαντική αύξηση της πιστότητας των πελατών, που εκδηλώνεται με επαναληψιμότητα στις αγορές τους χάρεις στο σύστημα loyalty που λειτουργεί.
• Αποτύπωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών και διενέργεια στοχευμένων campaigns για θέματα προσφορών και προνομίων. Ο πελάτης απολαμβάνει νέες εμπειρίες, εφόσον ενημερώνεται πλέον για τα προνόμια του, τις τρέχουσες και μελλοντικές προσφορές, ενώ του προτείνονται προϊόντα λαμβάνοντας υπόψη τις αγοραστικές του συνήθειες και συμπεριφορές
• Άμεση εφαρμογή των εμπορικών πολιτικών που σχεδιάζονται, σε επιλεγμένα καταστήματα μέσω του συστήματος
• Μέσω της παρακολούθησης του πραγματικού αποθέματος ανά κατάστημα, επιτυγχάνεται ελεγχόμενη και ταχύτατη τροφοδοσία των καταστημάτων, ενώ παράλληλα λαμβάνονται υπόψη οι τάσεις της αγοράς ανά περιοχή, σεζόν ή ανά κατηγορία αποθέματος
• Αποτύπωση του «κύκλου ζωής» του ρούχου μέσω των αναφορών και των στατιστικών που δημιουργεί το σύστημα, με συνέπεια να παίρνονται οι σωστές αποφάσεις, όσον αφορά στην κατάργησή του ή στην εκ νέου παραγωγή του ή στις ενέργειες προώθησής του
• Το e-shop της εταιρίας διασυνδέεται, επικοινωνεί και υιοθετεί τις επιχειρηματικές διαδικασίες που ακολουθούνται στο κεντρικό πληροφοριακό σύστημα
• Το σύστημα διασυνδέεται με τρίτες εφαρμογές όπως, όπως η ιταλική εφαρμογή Geox ή οι συναλλαγές με τράπεζες ενώ λειτουργεί αδιάλειπτα, αξιόπιστα και σε σχεδόν πραγματικό χρόνο