Πλήρες οικοσύστημα εφαρμογών
Εξασφαλίστε ενοποιημένη υποδομή και περιβάλλον εργασίας στην επιχείρησή σας, χωρίς την απαίτηση για γέφυρες και custom υλοποιήσεις. H πλατφόρμα Galaxy, αποτελείται από ένα σύνολο εφαρμογών, ERP, CRM, Loyalty, Retail, Payroll, SFA, Mobile υποστηρίζοντας ολοκληρωμένα την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Enterprise Mobility
Δώστε στα στελέχη σας την ευελιξία να εργάζονται όπου κι αν βρίσκονται μέσα από τη φορητή τους συσκευή! Ενισχύστε τη δυναμική τους, δίνοντάς τους πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται για να επιτύχουν αποδοτικότερες πωλήσεις, ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών & μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Πολυεταιρικότητα
Διαχειριστείτε πολλές εταιρίες στην ίδια βάση, εξασφαλίζοντας ταχύτητα, οικονομία όγκου δεδομένων αλλά και διαχείριση πληροφοριών για όλες τις εταιρίες. Αποκτήστε σχεδιασμό ομίλου εταιριών, αυτόματη δημιουργία διεταιρικών συναλλαγών, “υπερεταιρική” πληροφόρηση και credit control σε επίπεδο ομίλου.
Πολυγλωσσικότητα
Επιλέξτε τη γλώσσα που θέλετε για την εφαρμογή σας! Διευκολύνετε τη λειτουργία των υποκαταστημάτων σας και εκδώστε παραστατικά στη γλώσσα των πελατών σας! Το περιβάλλον του Galaxy είναι πολυγλωσσικό και προσαρμόζεται στη γλώσσα που θα επιλέξετε (Αγγλικά, Ελληνικά, Βουλγάρικα, Ρουμάνικα).
Customization
Σχεδιάστε την εφαρμογή σας ακριβώς όπως τη χρειάζεστε και εξοικονομήστε διαχειριστικό χρόνο! Διαμορφώστε διαφορετικό περιβάλλον ανά χρήστη, προσθέστε νέες λειτουργικότητες, δημιουργήστε νέες διαδικασίες, προσαρμόστε τις οντότητες με την προσθήκη επιπλέον πινάκων, πεδίων αλλά και ενεργειών.
Galaxy Τεχνολογία
Προσφέρετε στην επιχείρηση και τους χρήστες σας την ιδανική εμπειρία χρήσης και ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας με μοναδικά επιχειρηματικά οφέλη! Το Galaxy αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής & σύγχρονες τάσεις, προσφέροντας σας απεριόριστες δυνατότητες για την ανάπτυξη και αύξηση της παραγωγικότητάς σας.
Cloud ready
Απαλλάξτε την επιχείρησή σας από την αρχική επένδυση για την αγορά λογισμικού και εξοπλισμού, όπως και από τον «πονοκέφαλο» συντήρησης του μηχανογραφικού συστήματος και τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας! Αποκτήστε υψηλές ταχύτητες, ασφάλεια και προσβασιμότητα από παντού 24 ώρες την ημέρα.
Eνσωματωμένη Διαχείριση Ηλεκτρονικών Βιβλίων
Αποκτήστε εύκολη σύνδεση με το myDATA της Α.Α.Δ.Ε και εναρμονιστείτε πλήρως με τις διατάξεις! Διασφαλίστε την αποστολή παραστατικών συναλλαγών εσόδων-εξόδων στην Α.Α.Δ.Ε., τη διαχείρηση και λήψη από την Α.Α.Δ.Ε. παραστατικών που έχουν αναρτηθεί για λογαριασμό σας, κάντε πολλαπλούς ελέγχους και εισάγετε νέες & διορθωτικές εγγραφές.
Ψηφιακή Παρακολούθηση Διακίνησης Αγαθών
Με το Galaxy, μπορείς να εκδίδεις ψηφιακά παραστατικά διακίνησης αγαθών (τιμολόγια, αποδείξεις λιανικής και δελτία αποστολής) πλήρως εναρμονισμένα με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, και να τα διαβιβάζεις άμεσα στο myDATA. Έτσι, οι παραλήπτες ενημερώνονται αυτόματα για κάθε έκδοση παραστατικού, εξασφαλίζοντας real-time πληροφόρηση και απόλυτο έλεγχο σε κάθε στάδιο διακίνησης.
Οικονομική Διαχείριση
Απεικονίστε παράλληλα όλα τα οικονομικά σας δεδομένα σε απεριόριστες δενδροειδείς οικονομικές διαστάσεις μέσα από μια εφαρμογή! Παρακολουθήστε όλες τις χρηματοοικονομικές σας οντότητες και διασφαλίστε την εύχρηστη διαχείριση αλλά και συμφωνία τους. Αποκτήστε πλήρη εικόνα της ταμειακής σας ρευστότητας με μια ματιά και δημιουργήστε εύκολα σενάρια cash flow, προβλέψεις και διορθωτικές κινήσεις.
Προϋπολογισμοί
Ορίστε προϋπολογισμούς αγορών, πωλήσεων, εξόδων για όλες τις οντότητες (πχ. είδη, πελάτες, προμηθευτές, πωλητές, έργα, λογιστική) για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα. Σχεδιάστε μοντέλα προϋπολογισμών σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας και αποκτήστε άμεση εικόνα για την εξέλιξη-πορεία τους. Διαμορφώστε εύκολα σενάρια και επεξεργαστείτε τα από το excel.
Διαχείριση Αποθηκών
Διαχειριστείτε τις αποθήκες σας και ενισχύστε την αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία σας! Το Galaxy σας προσφέρει: σχεδιασμό layout αποθηκών με ράφια & διαδρόμους, απεικόνιση των αποθεμάτων ανά ράφι, διαδικασίες παραλαβών, μετακινήσεων, picking & απογραφές με την χρήση τερματικών RF, παραλαβές και αποστολές εμπορευμάτων με scanner, ασύρματα – χωρίς εισαγωγές αρχείων – οικονομικά, για αποφυγή λαθών και βελτιστοποίηση του χρόνου εκτέλεσης παραγγελιών.
Αναπλήρωση Αποθεμάτων
Βελτιστοποιήστε τα αποθέματα της επιχείρησής σας και μειώστε τα κόστη! Tο Galaxy, μέσω της αναπαραγγελίας αποθεμάτων, μπορεί να προτείνει τις σωστές ποσότητες προμήθειας λαμβάνοντας υπ’ όψη στατιστικά πωλήσεων, χρόνους παράδοσης των προμηθευτών, όρια ασφαλείας χρονικά και ποσοτικά. Οι προτάσεις είναι επεξεργάσιμες και μπορείτε άμεσα να δημιουργήσετε και να αποστείλετε τις παραγγελίες σας στους προμηθευτές.
Διαχείριση Παραγωγής
Παρακολουθήστε την παραγωγική σας διαδικασία με τη μέγιστη ακρίβεια! Αυτοματοποιήστε και απλοποιήστε διαδικασίες με παραμετροποιήσιμα work flows και σενάρια για καλύτερο προγραμματισμό και βελτιστοποίηση του συνολικού κόστους. Χρησιμοποιήστε MRP II και Gantt εργαλεία για διαχείριση της παραγωγικής δυναμικότητας, αναπλήρωση των αποθεμάτων πρώτων υλών, Shop Floor Control και Visual Scheduling. Αποκτήστε ένα αξιόπιστο κύκλωμα κοστολόγησης παραγωγής που καλύπτει κάθε πιθανή σας ανάγκη.
Εμπορική Διαχείριση
Εφαρμόστε την εμπορική σας πολιτική χωρίς συμβιβασμούς! Διαχειριστείτε τιμοκαταλόγους, είδη, προκαταβολές, προσφορές πωλήσεων, συμφωνίες, συμβάσεις και παραγγελίες. Αναπτύξτε και εφαρμόστε σύνθετες εμπορικές πολιτικές μέσα από κανόνες και παρακολουθήστε τες όπως εσείς επιθυμείτε χωρίς περιορισμούς. Δημιουργήστε τους τιμοκαταλόγους σας όπως ακριβώς θέλετε ανά είδος ή ανά πελάτη και σχεδιάστε εύκολα αναφορές για ολοκληρωμένη πληροφόρηση.
Διοικητική Πληροφόρηση MIS
Αποκτήστε κατανοητά επιχειρηματικά δεδομένα για στοχευμένες αποφάσεις! Με το πλούσιο reporting του Galaxy ενημερώνεστε για την πρόληψη πιθανών κινδύνων, την αξιοποίηση ευκαιριών, την έγκαιρη και έγκυρη αναπροσαρμογή των επιχειρηματικών δράσεων, επιτρέποντάς σας τη λήψη ορθών επιχειρηματικών αποφάσεων! Επιπλέον, σας προσφέρει τη δυνατότητα σχεδιασμού νέων αναφορών, μέσω σύνθετων reports.
Διαχείριση Επαφών & Ενίσχυση πελατειακών σχέσεων
Διαχειριστείτε ολοκληρωμένα τις επαφές σας και ενισχύστε τις σχέσεις σας με τους πελάτες! Το Galaxy CRM σας προσφέρει διαχείριση όλων των στοιχείων επαφής, δημιουργία σχέσεων μεταξύ επαφών και εταιριών, υπενθυμίσεις, λειτουργικότητα Geodata, πολλαπλά χαρακτηριστικά για γρήγορη συγκέντρωση, ανεύρεση & κατηγοριοποίηση επαφών, αυτόματη εισαγωγή και συγχρονισμό επαφών μεταξύ υποσυστημάτων.
Διαχείριση Ενεργειών
Αποτυπώστε την οργάνωση της επιχείρησής σας μέσα στο CRM σας και απλοποιήστε την εκτέλεση των καθημερινών εργασιών. Αυτοματοποιήστε διαδικασίες με χρήση ροών εργασίας, δημιουργήστε ενέργειες μέσω μηχανισμού παρακολούθησης LifeCycle, διαχειριστείτε μαζικά τις ενέργειες των ομάδων σας, καταχωρείστε εύκολα τις επικοινωνίες σας, εξάγετε συνολικά στατιστικά, και ενοποιήστε τις διαδικασίες με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Ευκαιρίες Πώλησης
Αυτοματοποιήστε τις πωλήσεις και αξιολογήστε τις ενέργειες των στελεχών σας! Παρακολουθήστε τον κύκλο πώλησης, από την εκδήλωση ενδιαφέροντος, την καταγραφή υποψήφιων πελατών, το follow-up, μέχρι την αυτόματη δημιουργία προσφοράς. Μάθετε τι κάνει ο ανταγωνισμός σας, επιβλέψτε τα budget πωλήσεων και λάβετε αναλυτικές αναφορές για την πορεία του pipeline.
Multichannel Customer Experience
Δημιουργήστε multichannel ροές εξυπηρέτησης και ενισχύστε το Customer Experience μέσα από τη διασύνδεση του Galaxy με το Hootsuite! Διαχειριστείτε τα threads των Facebook, Twitter & Instagram απευθείας από το Galaxy CRM, μετατρέποντας τα αυτόματα σε αιτήματα, εργασίες, συναντήσεις και ευκαιρίες πώλησης, μειώστε το χρόνο απόκρισής σας και διασφαλίστε την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών σας!
Διαχείριση πλάνων Merchandising
Καθορίστε τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι πωλητές σας για τους πελάτες και αποτυπώστε την εικόνα των προϊόντων σας κεντρικά, στην εφαρμογή σας. Το Galaxy προσφέρει κεντρική διαχείριση των ενεργειών σας με δυνατότητες ορισμού των ειδών της εταιρίας, των υποκαταστημάτων, των πελατών καθώς και της ροής εκτέλεσης της μέτρησης από τους πωλητές σας.
Διαχείριση Ενεργειών Marketing
Αποκτήστε ολοκληρωμένη διαχείριση του πλάνου Marketing με σύγχρονα εργαλεία! Αναζητήστε εύκολα - μέσα από δυναμικά εργαλεία segmentation/RFM – χαρακτηριστικά, καθώς και την εμπορική συμπεριφορά των πελατών σας, για προσωποποιημένες προωθητικές ενέργειες. Διοργανώστε εκδηλώσεις και εκτελέστε στοχευμένες πολυκαναλικές επικοινωνίες μέσα από τη διασύνδεση του CRM με τηλεφωνικά κέντρα (telemarketing), Mailchimp, SendGrid, Viber, SMS, SurveyMonkey.
Loyalty
Αυξήστε τις πωλήσεις σας & ανταμείψτε την πιστότητα των πελατών σας! Διαχειριστείτε αποτελεσματικά πολλαπλά επίπεδα loyalty, δυναμικά σενάρια ανταμοιβών και παρακολουθήστε την απόδοσή τους. Διαμορφώστε buyer personas, κατανοήστε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας και ισχυροποιήστε το δεσμό σας με προσωποποιημένες ενέργειες marketing & loyalty portal/app. Εξαλείψτε τα κόστη έκδοσης καρτών μελών με τις νέες ψηφιακές κάρτες Passbook, συμβατές με όλα τα Smartphones!
B2B Διαχείριση
Εξασφαλίστε στους πελάτες σας τη δυνατότητα ασφαλούς και γρήγορης καταχώρησης παραγγελιών αλλά και πληροφόρησης για τις συναλλαγές τους, μέσω online επικοινωνίας με το Galaxy. Δώστε τους ανά πάσα στιγμή πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες, όπως παραγγελίες και παραστατικά που έχουν εκδοθεί στο όνομά τους, αλλά και σε άλλα σχετικά με το λογαριασμό τους στοιχεία και βελτιστοποιήστε την ποιότητα εξυπηρέτησής τους!
Κάθετες Αγορές
Απογειώστε τη λειτουργεία της επιχείρησής σας, υιοθετώντας τις κάθετες λύσεις του Galaxy! Όποιος κι αν είναι ο κλάδος δραστηριότητας σας, το Galaxy έχει τη λύση! Διαθέτει εξειδικευμένες λειτουργικότητες σχεδιασμένες για επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον κλάδο κρέατος, τη ζώνη γάλακτος, την οινοποιία, το yachting, τη μόδα, τα οπτικά, τα ελαιοτριβεία αλλά και το ηλεκτρονικό εμπόριο!
Διασύνδεση με Epsilon Digital
Εκδώστε, λάβετε, αυθεντικοποιήστε και αρχειοθετήστε ηλεκτρονικά τα τιμολόγια και παραστατικά σας μέσα από τη σύνδεση με την Υπηρεσία Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, EPSILON DIGITAL! Αυτοματοποιήστε διαδικασίες, απλοποιήστε την καθημερινότητα των στελεχών σας, μειώστε τα διαχειριστικά κόστη και τα λάθη καταχωρήσεων και γίνετε μέλος της μεγαλύτερης κοινότητας!
Διασύνδεση με Digital4U e-shop solutions
Δημιουργήστε εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια το e-shop σας, μέσα από την εφαρμογή σας! Το Galaxy διασυνδέεται με τις e-shop λύσεις της DIGITAL4U, έτσι ώστε μέσω ενός εύχρηστου οδηγού μέσα από το ίδιο το περιβάλλον της εφαρμογής, με λίγα μόνο κλικ, να μπορείτε να δημιουργείτε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, διευρύνοντας έτσι την εξωστρέφειά σας και τα κανάλια πωλήσεων σας!
Διασύνδεση με iQom RetailStudio
Μειώστε τα διαχειριστικά σας κόστη μέσω της διασύνδεσης του Galaxy ERP με την ιδανική λύση Λιανικών Πωλήσεων RetailStudio της iQom. Αποκτήστε πλήρη ενσωμάτωση διαδικασιών και εξασφαλίστε ενιαία διαχείριση των πελατών και των ειδών, ολοκληρωμένη πληροφόρηση, άμεση ανταλλαγή των πωλήσεων, των εισπράξεων καθώς και του ημερησίου Ζ.
Διασύνδεση με Online Accounting
Εξασφαλίστε την αυτόματη αποστολή των αρχείων λογιστικών εγγραφών σας στην εφαρμογή του λογιστικού σας γραφείου μέσω της νέας διασύνδεσης του Galaxy ERP με την πλατφόρμα Epsilon Services και την υπηρεσία Online Accounting. Αποκτήστε άμεση επικοινωνία με τον λογιστή σας, μείωση διαχειριστικού κόστους και χρόνου καθώς και εξάλειψη λαθών!
Διασύνδεση με TaxSystem
Αντλήστε αυτόματα τα οικονομικά σας δεδομένα από τους τηρούμενους λογαριασμούς Γενικής Λογιστικής του Galaxy ERP και συμπληρώστε εύκολα τα φορολογικά έντυπα στην εφαρμογή Tax System. Η λειτουργία είναι διαθέσιμη αρχικά για το έντυπο "Ε3 - Κατάσταση Οικονομικών Στοιχείων Από Επιχειρηματική Δραστηριότητα" και σταδιακά θα ακολουθήσουν και άλλα έντυπα.
Secure Web Banking
Εκτελέστε με ασφάλεια τις τραπεζικές σας συναλλαγές μέσα από το Galaxy ERP! Συνδεθείτε στο ebanking της επιχείρησής σας εύκολα και απλά μέσα από το Galaxy ERP και αποκτήστε ασφάλεια στις συναλλαγές, άμεση ενημέρωση, εξοικονόμηση χρόνου και αποφυγή διπλών καταχωρήσεων. Οι συναλλαγές εκτελούνται με την μέγιστη ασφάλεια αφού η όλη επικοινωνία γίνεται με απ’ ευθείας σύνδεση στα sites των τραπεζών.
Web Shop Connector
Διασυνδεθείτε εύκολα με οποιοδήποτε e-shop διαθέτει η επιχείρησή σας και αυτοματοποιήστε την ανταλλαγή δεδομένων με το ERP σας για την εύρυθμη λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος! Αποκτήστε χωρίς σφάλματα και σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα των παραγγελιών και ενημερώστε άμεσα τους πελάτες για την εξέλιξη των παραγγελιών τους, όσο πολύπλοκα σενάρια εξυπηρέτησης παραγγελιών και εάν έχετε!