Αυτοματοποίηση πωλήσεων
Παρακολουθήστε και διαχειριστείτε τις διαδικασίες πωλήσεων από τον προγραμματισμό, το πλάνο επισκέψεων και τις ευκαιρίες πώλησης, έως την ολοκλήρωση της πώλησης και την είσπραξη. Αξιοποιήστε την πληροφορία για στοχευμένες ενέργειες και γρήγορες αποφάσεις, ενισχύοντας τη δυναμική των πωλήσεων.
Βελτιστοποίηση Διαδικασιών
Οργανώστε και αυτοματοποιήστε τις εταιρικές διαδικασίες, εξοικονομώντας διαχειριστικό χρόνο και κόστος! Παρακολουθήστε τις εταιρικές διεργασίες, διασφαλίστε την ποιότητα των εργασιών, τη διαφάνεια των διαδικασιών και διευκολύνετε τη συνεργασία μεταξύ των στελεχών σας ενισχύοντας την παραγωγικότητά τους!
Enterprise Mobility
Ενισχύστε τη δυναμική των στελεχών πωλήσεων, δίνοντας τους πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να ολοκληρώνουν τις εργασίες τους, όπου κι αν βρίσκονται. Τα εργαλεία του Galaxy CRM τους βοηθούν να επιτύχουν αποδοτικότερες πωλήσεις & ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών!
Πρόσβαση από παντού
Εργαστείτε οπουδήποτε, από οποιαδήποτε συσκευή! Το μόνο που χρειάζεστε είναι σύνδεση στο διαδίκτυο, το tablet, το laptop ή το smartphone σας και αμέσως έχετε πρόσβαση στις εταιρικές πληροφορίες που χρειάζεστε για την εκτέλεση εργασιών αλλά και τη λήψη ορθών επιχειρηματικών αποφάσεων.
Ενέργειες marketing
Αποκτήστε σύγχρονα εργαλεία segmentation/RFM και εκτελέστε στοχευμένες πολυκαναλικές επικοινωνίες, προωθητικές ενέργειες & εκδηλώσεις με το κοινό σας! Διαχειριστείτε ολοκληρωμένα το πλάνο marketing & διεξάγετε marketing campaigns μέσα από τη διασύνδεση του CRM με τηλεφωνικά κέντρα (telemarketing), Mailchimp, SendGrid, Viber, SMS, SurveyMonkey.
Επιβράβευση & Πιστότητα
Αυξήστε τις πωλήσεις σας & ανταμείψτε την πιστότητα των πελατών σας! Αποκτήστε: • Αποτελεσματική διαχείριση μελών • Πολλαπλά επίπεδα loyalty • Δυναμικά σενάρια ανταμοιβών • Διασύνδεση και παρακολούθηση απόδοσης POS • Ισχυροποίηση δεσμών με πελάτες • Προσωποποιημένες ενέργειες marketing & loyalty portal/app • Νέες ψηφιακές κάρτες Passbook συμβατές με Smarphones
Εξυπηρέτηση πελατών
Προσφέρετε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας, όλη την απαιτούμενη πληροφορία για να ανταποκρίνεται με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στα αιτήματα και στα παράπονά τους, με αυτοματοποιημένες ροές εξυπηρέτησης. Διασφαλίστε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών από όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας (Call Centre, email, Social Media)!
Πλήρες οικοσύστημα εφαρμογών
Εξασφαλίστε ενοποιημένη υποδομή και περιβάλλον εργασίας στην επιχείρησή σας, χωρίς την απαίτηση για γέφυρες και custom υλοποιήσεις. H πλατφόρμα Galaxy, αποτελείται από ένα σύνολο εφαρμογών, ERP, CRM, Loyalty, Retail, Payroll, Mobile SFA υποστηρίζοντας ολοκληρωμένα την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Galaxy Τεχνολογία
Χαρίστε στην επιχείρηση και τους χρήστες σας την ιδανική εμπειρία χρήσης και ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας με μοναδικά επιχειρηματικά οφέλη! Το Galaxy αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής και σύγχρονες τάσεις, προσφέροντας σας απεριόριστες δυνατότητες για την ανάπτυξη και αύξηση της παραγωγικότητάς σας.
Διαχείριση Επαφών
Διαχειριστείτε ολοκληρωμένα τις επαφές σας και ενισχύστε τις σχέσεις σας με τους πελάτες! Το Galaxy CRM σας προσφέρει διαχείριση όλων των στοιχείων επαφής, δημιουργία σχέσεων μεταξύ επαφών και εταιριών, υπενθυμίσεις, λειτουργικότητα Geodata, πολλαπλά χαρακτηριστικά για γρήγορη συγκέντρωση, ανεύρεση & κατηγοριοποίηση επαφών, αυτόματη εισαγωγή και συγχρονισμό επαφών μεταξύ υποσυστημάτων.
Διαχείριση Ενεργειών & Οργάνωση
Αποτυπώστε την οργάνωση της επιχείρησής σας μέσα στο CRM σας και απλοποιήστε την εκτέλεση των καθημερινών εργασιών. Αυτοματοποιήστε διαδικασίες με χρήση ροών εργασίας, δημιουργήστε ενέργειες μέσω μηχανισμού παρακολούθησης LifeCycle, διαχειριστείτε μαζικά τις ενέργειες των ομάδων σας, καταχωρήστε εύκολα τις επικοινωνίες σας, εξάγετε συνολικά στατιστικά, και ενοποιήστε τις διαδικασίες με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Ευκαιρίες Πώλησης
Αυτοματοποιήστε τις πωλήσεις και αξιολογήστε τις ενέργειες των στελεχών σας! Παρακολουθήστε τον κύκλο πώλησης από την εκδήλωση ενδιαφέροντος, την καταγραφή υποψηφίων πελατών και το follow-up, μέχρι την αυτόματη δημιουργία προσφοράς. Μάθετε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας, επιβλέψτε τα budget πωλήσεων και λάβετε αναλυτικές αναφορές για την πορεία του pipeline.
Multichannel Customer Experience
Δημιουργήστε multichannel ροές εξυπηρέτησης και ενισχύστε το Customer Experience μέσα από τη διασύνδεση του Galaxy με το Hootsuite! Διαχειριστείτε τα threads των Facebook, Twitter & Instagram απευθείας από το Galaxy CRM, μετατρέποντάς τα αυτόματα σε αιτήματα, εργασίες, συναντήσεις και ευκαιρίες πώλησης. Μειώστε το χρόνο απόκρισης σας και διασφαλίστε την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών σας!
Data Mining Tools
Αποκτήστε διευρυμένη και αξιοποιήσιμη πληροφόρηση για κάθε δραστηριότητα της επιχείρησής σας και εξασφαλίστε γρήγορη και στοχευμένη λήψη αποφάσεων! Με τα εργαλεία Segmentation, RFM Analysis, ABC Modeling, GEO analytics και B.I η επιλογή Target Market, για προωθητικές ενέργειες, η ενίσχυση του Loyalty και η ελαχιστοποίηση της απομείωσης του πελατολογίου γίνονται παιχνιδάκι!
Service Management
Παρακολουθήστε και διαχειριστείτε τον κύκλο παροχής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης των πελατών σας και διασφαλίστε την ποιότητα των υπηρεσιών σας! Αυτοματοποιημένες διαδικασίες και ροές εργασιών διασφαλίζουν τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη από την έναρξη ενός αιτήματος, την ανάθεση, τη διαχείριση πόρων και ανταλλακτικών, έως την επίλυση και τιμολόγηση.
Διαχείριση πλάνων επισκέψεων
Καθορίστε τους κανόνες επισκεψιμότητας στους πελάτες σας, βασισμένους σε παράγοντες όπως η κατηγορία του πελάτη, η δυναμικότητα του σημείου, η κατάταξη καθώς και τα γεωγραφικά του δεδομένα. Δημιουργήστε τις επισκέψεις των πωλητών σας, προτείνετε τη βέλτιστη διαδρομή και μετρήστε την αποτελεσματικότητα του κάθε πλάνου.
Διαχείριση πλάνων Merchandising
Καθορίστε τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι πωλητές σας στους πελάτες και αποτυπώστε την εικόνα των προϊόντων σας κεντρικά, στην εφαρμογή σας. Το Galaxy CRM προσφέρει κεντρική διαχείριση των ενεργειών σας με δυνατότητες ορισμού των ειδών της εταιρίας, των υποκαταστημάτων, των πελατών καθώς και της ροής εκτέλεσης της μέτρησης από τους πωλητές σας.
Customization
Σχεδιάστε την εφαρμογή σας ακριβώς όπως τη χρειάζεστε, αποκτήστε ευελιξία και εξοικονομήστε διαχειριστικό χρόνο! Διαμορφώστε διαφορετικό περιβάλλον ανά χρήστη, προσθέστε νέες λειτουργικότητες, δημιουργήστε νέες διαδικασίες, όπως εγκριτικές ροές, υπενθυμίσεις, αυτόματες ενέργειες και προσαρμόστε τις οντότητες με την προσθήκη επιπλέον πινάκων, πεδίων και νέων ενεργειών.
Διασύνδεση με Outlook 365
Εξασφαλίστε την απρόσκοπτη διασύνδεση με την διαδεδομένη πλατφόρμα της Microsoft, παρέχοντας real-time διασύνδεση της πληροφορίας με το Galaxy CRM. Ο συγχρονισμός των ραντεβού, των email και των επαφών πραγματοποιείται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από το περιβάλλον εργασίας του χρήστη Galaxy (Desktop, WebAct, Mobile) και δεν απαιτεί plugin ή άλλη εφαρμογή.
Διασύνδεση με Epsilon Messaging & λοιπούς παρόχους
Επικοινωνήστε στοχευμένα με το κοινό σας μέσω Viber & SMS απευθείας από το Galaxy CRM, εξασφαλίζοντας ένα ολοκληρωμένο customer experience! Στείλτε προσωποποιημένα μηνύματα στους πελάτες σας, χωρίς να σκέφτεστε τα επιπλέον κόστη, αφού αγοράζετε τις μονάδες που χρειάζεστε και τις καταναλώνετε όποτε θέλετε, χωρίς να επιβαρύνεστε με μηνιαίες συνδρομές! (Epsilon Messaging, Apifon, M-STAT, Yuboto)
Διασύνδεση με MailChimp & SendGrid
Διαμορφώστε τις email καμπάνιες σας μέσα στο Galaxy CRM, καθορίστε το audience και το δυναμικό κείμενο με πληροφορίες των επαφών σας και δώστε εντολή στις σύγχρονες πλατφόρμες μαζικής αποστολής email να εκτελέσουν την αποστολή! Αναλύστε την αποτελσματικότητα της κάθε καμπάνιας, ώστε να βελτιστοποιήσετε τις επόμενες ενέργειες σας.
Διασύνδεση με Survey Monkey
Μάθετε τι θέλουν οι πελάτες σας και αναβαθμίστε την ποιότητα των υπηρεσιών σας! Το Galaxy CRM επικοινωνεί με το Survey Monkey για να μπορείτε εύκολα μέσα από την εφαρμογή σας να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε τις έρευνες αγοράς και ικανοποίησης πελατών, ενώ παράλληλα μπορείτε να επεξεργάζεστε τα δεδομένα και να τα μετατρέπετε σε ποιοτική πληροφόρηση.
Web Shop Connector
Διασυνδεθείτε εύκολα με οποιοδήποτε e-shop διαθέτει η επιχείρησή σας και αυτοματοποιείστε την ανταλλαγή δεδομένων με το ERP σας για την εύρυθμη λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος! Αποκτήστε χωρίς σφάλματα και σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα των παραγγελιών και ενημερώστε άμεσα τους πελάτες για την εξέλιξη των παραγγελιών τους, όσο πολύπλοκα σενάρια εξυπηρέτησης παραγγελιών και εάν έχετε!