Αυξήστε την Παραγωγικότητα με Τεχνητή Νοημοσύνη
Αναβαθμίστε την παραγωγικότητά σας με το Copilot! Μέσω AI, προσφέρετε στα στελέχη σας ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, προτάσεις για βελτίωση διαδικασιών και εργαλεία διαχείρισης οικονομικών και αποθεμάτων. Με έξυπνη βοήθεια στην καταχώρηση δεδομένων και αναφορές, το Copilot βοηθάει τα στελέχη σας να λαμβάνουν γρήγορες και τεκμηριωμένες αποφάσεις, διασφαλίζοντας την αποδοτική λειτουργία της επιχείρησής σας.
Εργαστείτε οπουδήποτε, από οποιαδήποτε συσκευή
Επιλέξτε μία προ-παραμετροποιημένη λύση On Cloud ή On Premise, για άμεση εγκατάσταση και εργαστείτε από οπουδήποτε. Προσθέστε σταδιακά τα υποσυστήματα και τις λειτουργίες που σας είναι απαραίτητες, χρησιμοποιώντας μια ευέλικτη πλατφόρμα με δυνατότητα επέκτασης.
Βελτιστοποιήστε τη λειτουργία σας
Βοηθήστε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί καταργώντας τα μεμονωμένα συστήματα που δεν επικοινωνούν μεταξύ τους. Βελτιώστε την καθημερινή σας λειτουργία με μια ολοκληρωμένη, All-in-One, SaaS επιχειρηματική λύση που συνδέει πόρους, διαδικασίες και δεδομένα.
Λάβετε στοχευμένες αποφάσεις
Επιταχύνετε την ορθή λήψη αποφάσεων έχοντας άμεση πληροφόρηση & έγκυρα δεδομένα. Αξιοποιήστε την άμεση ενσωμάτωση του συστήματος με το Microsoft Power BΙ και αποκτήστε επιχειρηματική ευφυΐα, μέσα από πρωτοποριακές δυνατότητες ανάλυσης των δεδομένων σας.
Ενισχύστε τις Πωλήσεις σας
Θέστε προτεραιότητες και αξιολογήστε τους υποψήφιους πελάτες με βάση τα αναμενόμενα έσοδα. Παρακολουθήστε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας και λάβετε καθοδήγηση για αποτελεσματικότερο upsell και cross-sell, κατά τη διάρκεια του κύκλου πώλησης.
Αναβαθμίστε την Εξυπηρέτησή σας
Διαχειριστείτε έξυπνα το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών! Αποκτήστε μια ολοκληρωμένη εικόνα των αιτημάτων των πελατών, ώστε να επιταχύνετε την επίλυσή τους αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης.
Οικονομική Διαχείριση
Συνδέστε δεδομένα από το Λογιστήριο, τις Πωλήσεις, τις Αγορές, την Αποθήκη, ώστε να έχετε μία ολοκληρωμένη επισκόπηση της επιχείρησής σας. Απεικονίστε real-time την οικονομική σας απόδοση με το ενσωματωμένο σύστημα επιχειρηματικής ευφυΐας Microsoft Power BΙ.
Βελτιστοποιήστε την Εφοδιαστική σας Αλυσίδα
Αυτοματοποιήστε και διασφαλίστε την ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής σας αλυσίδας. Βελτιστοποιήστε τη διαχείριση αποθεμάτων και αποθήκης, μειώστε τις ελλείψεις, μεγιστοποιήστε τα κέρδη σας και λάβετε προτάσεις σχετικά με το πότε πρέπει να πληρώσετε τους προμηθευτές σας.
30+ έτη τεχνογνωσίας στις ανάγκες της Ελληνικής αγοράς
Αξιοποιήστε την εξειδικευμένη τεχνογνωσία μας και την σε βάθος γνώση του ελληνικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος και εναρμονιστείτε πλήρως με τα ηλεκτρονικά βιβλία Α.Α.Δ.Ε., τα Ε.Λ.Π, τα IFRS και τη φορολογική νομοθεσία, μέσα από συνεχώς ενημερωμένες εκδόσεις.
On Cloud & On Premise εγκατάσταση
Επιλέξτε την εγκατάσταση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Microsoft Azure: για να αποφύγετε το κόστος επένδυσης, συντήρησης και αναβάθμισης.
Dynamics 365 Business Central - InnovEra: μπορεί να υλοποιηθεί σε μοντέλα Cloud ή On-Premise εντός των υποδομών του οργανισμού σας.
Αύξηση Παραγωγικότητας
Βασιστείτε στο οικείο περιβάλλον της Microsoft για να ελαχιστοποιήσετε το χρόνο εκπαίδευσης των χρηστών και να επιταχύνετε την υιοθέτηση της λύσης. Αξιοποιήστε την άμεση διασύνδεση με οικεία εργαλεία της Microsoft, όπως το Office 365, το Excel και το Outlook και διαχειριστείτε τα e-mails, τις συσκέψεις και τις καθημερινές σας εργασίες από ένα κεντρικό σημείο.
Διπλή εγγύηση αναβάθμισης
Διασφαλίστε την άμεση προσαρμογή σας σε οποιαδήποτε μεταβολή. Υλοποιημένο ως add-on του Dynamics 365 Business Central, διαθέτει την εγγύηση της Microsoft και της Data Communication. Η Microsoft εγγυάται τη συνεχή αναβάθμιση της πλατφόρμας Dynamics 365, ενώ η Data Communication διασφαλίζει την άμεση προσαρμογή σε οποιαδήποτε μεταβολή της νομοθεσίας μέσω συνεχώς ενημερωμένων εκδόσεων και της βέλτιστης διαχείρισης ηλεκτρονικών βιβλίων.
Μοντέρνο UI
Πλοηγηθείτε με ευκολία, αλλάξτε επιχειρηματικά πεδία, αποκτήστε εύκολη πρόσβαση στις καθημερινές εργασίες και εκτελέστε ενέργειες γρήγορα, απευθείας από την αρχική οθόνη. Αναπτύξτε πολλά διαφορετικά Κέντρα Ρόλων, προσαρμοσμένα στο προφίλ και τις ανάγκες των χρηστών σας. Αποκτήστε δυνατότητα για μικρές προσαρμογές, ενώ αν ένας χρήστης έχει περισσότερους από έναν ρόλους, μπορεί εύκολα να έχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες.
Ροές εργασιών
Ρυθμίστε και χρησιμοποιήστε ροές εργασίας που συνδέουν επιχειρηματικές διαδικασίες που εκτελούνται από διαφορετικούς χρήστες. Εργασίες του συστήματος, όπως η αυτόματη δημοσίευση, μπορούν να συμπεριληφθούν ως αυτόματα βήματα στις ροές εργασίας, πριν ή μετά από τις τυπικές εργασίες χρήστη. Το αίτημα και η έγκριση για τη δημιουργία νέων εγγραφών αποτελούν τυποποιημένα βήματα των ροών εργασίας.
Ειδοποιήσεις & Ενημέρωση
Εργαστείτε πιο έξυπνα χρησιμοποιώντας ειδοποιήσεις σχετικά με συμβάντα ή αλλαγές στην κατάσταση των οντοτήτων σας. Ενημερωθείτε, έγκαιρα και προλάβετε καταστάσεις. Οι ειδοποιήσεις εμφανίζονται ως διακριτικές συμβουλές στο πλαίσιο της εργασίας που εκτελείτε και μπορείτε να επιλέξετε να αγνοήσετε την ειδοποίηση, ή να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ζήτημα.
Προγραμματισμός αναφορών
Προγραμματίστε να τρέξετε ένα report σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα. Εισάγετε τα προγραμματισμένα reports στην ουρά εργασιών για επεξεργασία την προγραμματισμένη ώρα, όπως για κάθε άλλη εργασία. Μπορείτε να επιλέξετε να αποθηκεύσετε την επεξεργασμένη αναφορά σε ένα αρχείο, όπως Excel, Word ή PDF, να την εκτυπώσετε σε έναν επιλεγμένο εκτυπωτή ή απλά να την επεξεργαστείτε.
Πλήρης εναρμόνιση με GDPR
Προστατέψτε τα ευαίσθητα επιχειρηματικά δεδομένα σας με ένα απόλυτα αξιόπιστο σύστημα ασφάλειας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR, χρησιμοποιώντας ενσωματωμένες μεθοδολογίες απορρήτου. Διασφαλίστε ότι τα δεδομένα του οργανισμού σας διατηρούνται εμπιστευτικά, έχοντας τη δυνατότητα να ορίσετε πολλαπλά επίπεδα πρόσβασης ανά ρόλο, και την ενεργοποίηση αρχείου καταγραφής ελέγχου.
Eνσωματωμένη Διαχείριση Ηλεκτρονικών Βιβλίων
Διασυνδεθείτε εύκολα με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, μέσω της ενσωματωμένης λύσης myData Hub. Η παραμετροποίηση της εφαρμογής για την παρακολούθησή της απαιτεί ελάχιστο χρόνο αρχικοποίησης. Η επιλογή αυτή απλοποιεί την καθημερινότητα των χρηστών σας, χωρίς να αλλάζει τον τρόπο εργασίας τους!
Διασύνδεση με Epsilon Digital
Εκδώστε, λάβετε, αυθεντικοποιήστε και αρχειοθετήστε ηλεκτρονικά τα τιμολόγια και παραστατικά σας μέσα από τη σύνδεση με την Υπηρεσία Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, EPSILON DIGITAL! Αυτοματοποιήστε διαδικασίες, απλοποιήστε την καθημερινότητά των στελεχών σας, μειώστε τα διαχειριστικά κόστη και τα λάθη καταχωρήσεων και γίνεται μέλος της μεγαλύτερης κοινότητας!
Διασύνδεση με όλα τα συστήματά σας
Χρησιμοποιήστε όλες τις πληροφορίες και τα συστήματα του οργανισμού σας, ενοποιώντας διαδικασίες και αδόμητα δεδομένα. Συνδεθείτε με το τηλεφωνικό κέντρο, μεταφέρετε δεδομένα από συστήματα τρίτων, ενοποιήστε διαδικασίες και εσωτερικά συστήματα. Επωφεληθείτε από την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του συστήματος με το Premium HRM Μισθοδοσία και το PYLON HRM.
Διασύνδεση με συστήματα τρίτων
Αναβαθμίστε την ψηφιακή σας υποδομή και επενδύστε σε ένα σύστημα το οποίο μπορεί να διασυνδεθεί με ασφάλεια με εφαρμογές τρίτων που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει αποτελεσματικά η επιχείρηση σας. Για παράδειγμα διασύνδεση με συστήματα μισθοδοσίας, με τράπεζες και τραπεζικά CRM και άλλες εξειδικευμένες εφαρμογές.