Το εστιατόριο Ο Λάμπρος, το οποίο λειτουργεί απέναντι από τη λίμνη της Βουλιαγμένης από το 1889, ήταν και συνεχίζει να είναι αγαπημένο στέκι για τις προσωπικότητες της επιχειρηματικής και καλλιτεχνικής ζωής εγχώρια, αλλά και τις προσωπικότητες από ολόκληρο τον κόσμο. Σημείο αναφοράς για την υπέροχη θέα του και τις γαστρονομικές του απολαύσεις, κι ενώ διανύει το δεύτερο αιώνα της ζωής του πλήρως ανακαινισμένο, απευθύνθηκε στην Epsilon Net για να αναλάβει την οργάνωσή του με την εγκατάσταση του software PYLON Restaurant.
Για τη μέγιστη ταχύτητα στην παραγγελιοληψία και την ταυτόχρονη παρακολούθηση της αποθήκης και του λογιστηρίου, έγινε η εγκατάσταση σέρβερ – κεραιών και ο έλεγχος δικτύου και υποδομών από την Epsilon Net. Για την διευκόλυνση στις καταχωρήσεις πραγματοποιήθηκε τόσο η παραμετροποίηση των POS και της κεντρικής οθόνης με δημιουργία προφίλ ανά χρήστη όσο και η παραμετροποίηση ομάδων ειδών και εκτυπωτών για εκτύπωση κάθε ομάδας σε συγκεκριμένο σημείο της κουζίνας (6 σημεία). Στην συνέχεια, η Epsilon Net επιμελήθηκε την εκπαίδευση των σερβιτόρων στη διαχείριση των POS αλλά και την εκπαίδευση του κεντρικού χειριστή της εφαρμογής.
Με την εφαρμογή PYLON Restaurant δίνεται η συνολική εικόνα με αναφορές των πωλήσεων ανά μέρα και ανά τρόπο πληρωμής με συγκεκριμένα εκτυπωτικά και το σωστό απόθεμα για τα είδη της αποθήκης και τα κρασιά ανά κωδικό. Δίνεται, επίσης, report αποθήκης με καταχώρηση ελάχιστου υπολοίπου ανά είδος σε επίπεδο προειδοποίησης. Tέλος, η Epsilon Net προχώρησε στη δημιουργία γέφυρας των λογισμικών PYLON Restaurant και Εxtra Λογιστική Διαχείριση για την σύνδεση με το λογιστικό γραφείο που παρακολουθεί το εστιατόριο “Ο Λάμπρος”.