-
Mobile Διαχείριση
Διαχειριστείτε από το κινητό ή το tablet τις παρακάτω λειτουργίες:
• Ασύρματη παραγγελιοληψία
• Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
• Ολοκληρωμένη λειτουργικότητα (αλλαγή τραπεζιών, αλλαγή σερβιτόρου, αλλαγή τρόπου πληρωμής, μερική εξόφληση)
-
Σύνδεση PYLON POS με Cloud PMS
Ενεργοποιεί τη δυνατότητα αμφίδρομης διασύνδεσης του PYLON Restaurant Hybrid με τρίτα PMS, με σκοπό τον έλεγχο των ενεργών κρατήσεων του ξενοδοχείου και τη μεταφορά χρεώσεων στους λογαριασμούς των πελατών που βρίσκονται στο Cloud PMS.
-
Άμεση σύνδεση με το Back office on-line
Η Online διασύνδεσή του με τη back office εφαρμογή, με τη χρήση κοινών πινάκων δεδομένων, είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα που παρέχει:
• Ασφάλεια στις συναλλαγές αλλά και στη μεταφορά των δεδομένων
• Χαμηλό κόστος συντήρησης αφού δεν υπάρχει ανάγκη για πρόσθετο hardware κλπ
• Άμεση αμφίδρομη ενημέρωση με όλα τα υποσυστήματα του back-office
• CRM και Loyalty (για καμπάνιες, κάρτες πελατών, διαχείριση πόντων και οργάνωση εκδηλώσεων)
• Εμπορικό (για αλλαγές τιμών ειδών, αυτόματες αναλώσεις, τήρηση αποθήκης, παρακολούθηση αγορών και απογραφών, ενημέρωση πωλήσεων)
• Λογιστική και Μισθοδοσία
• Hospitality (για χρεώσεις δωματίων κλπ)
• Retail (για παράλληλη λειτουργία σε πολυχώρους)
-
Διαχείριση πολλαπλών διαφορετικών δραστηριοτήτων, παράλληλα, από μία θέση εργασίας
Πολλές επιχειρήσεις στο χώρο της εστίασης διαθέτουν πια μικτό τρόπο λειτουργίας.
Για παράδειγμα:
• Ένα εστιατόριο, διαθέτει delivery και take away
• Ένα εστιατόριο ξενοδοχείου είναι παράλληλα και χώρος εκδηλώσεων
• Ένα χώρος λιανικών πωλήσεων (πχ. Βιβλιοπωλείο) σερβίρει παράλληλα και καφέ
• Ένα καφέ μετατρέπεται τη νύχτα σε club με ζωντανή μουσική και λοιπές άλλες περιπτώσεις μικτών δραστηριοτήτων.
Το PYLON Restaurant Hybrid, με την καινοτομία των desktops, μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες αυτές, καθώς με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλάζει η οθόνη του και μετατρέπεται στη μορφή που εξυπηρετεί την κάθε μία δραστηριότητα της επιχείρησης.
-
Έξυπνα πόστα εργασίας
Με τα πόστα εργασίας, μπορείτε να διαμορφώσετε ιδανικά τους χώρους που εξυπηρετούν οι σερβιτόροι, συνδυάζοντας, παράλληλα και τα αντίστοιχα κέντρα παρασκευής προϊόντων.
Δημιουργούνται έτσι όλοι οι απαραίτητοι αυτοματισμοί για την αντιμετώπιση της υψηλής ή χαμηλής κίνησης πελατών μέσα στην ημέρα, αφού το κάθε πόστο μπορεί να διαθέτει εξατομικευμένη σχεδίαση για κάθε λειτουργία του.
-
Βέλτιστη αξιοποίηση εξοπλισμού
Η ενοποιημένη πλατφόρμα PYLON, αποτελεί μία τεχνολογική καινοτομία. Μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε device (tablet, pc, pos) και να εκτυπώσει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών. Με ελάχιστες ανάγκες σε δυνατότητες hardware, μπορεί σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχων εξοπλισμό μιας επιχείρησης και υποστηρίζει local-cloud database. Μπορεί να συνδυάσει τη βέλτιστη ισορροπία εξοπλισμού / επένδυσης.
-
Εύκολη και γρήγορη ασύρματη παραγγελιοληψια
Οι νέες mobile εφαρμογές που συνδυάζονται με τις εφαρμογές PYLON, είναι απλές στη χρήση, συμβατές με οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Windows, Ios, Android) και καλύπτουν ολοκληρωμένα τις λειτουργικές ανάγκες μιας επιχείρησης εστίασης.
Διαθέτουν αυτόματη προσαρμογή στην οθόνη οποιασδήποτε συσκευής, ανεξάρτητα με τις inches και τον τύπο τους (pda, tablet, κινητό τηλέφωνο) και μπορούν να εκτυπώσουν σε όλα τα κέντρα παρασκευής αλλά και όλους τους τύπους παραστατικών.
-
Διαχείριση χώρων εστίασης
• Διαχείριση παραγγελιών.
• Φυσικοί χώροι και πόστα σερβιτόρων.
• Τραπέζια.
• Εκτυπώσεις παρασκευαστηρίων.
• Χρεώσιμα και μη χρεώσιμα συστατικά.
• Πολλαπλά desktops.
• Όλοι οι τύποι παραστατικών.
• Ταμεία και βάρδιες.
• Πλήρως παραμετροποιημένες οθόνες.
• Μετασχηματισμοί.
• Μικτοί τρόποι πληρωμής.
• Τιμοκατάλογοι.
• Εκπτώσεις.
• Clock In-Out.
-
Delivery
• Αναγνώριση κλήσεων.
• Άμεση δημιουργία νέας καταχώρησης.
• Ειδικές οθόνες καταχώρησης παραγγελιών.
• Τροποποίηση & εύκολη καταχώρηση παραγγελιών.
• Ιστορικό ανά πελάτη, με προτιμήσεις ειδών.
• Γεωγραφικά όρια καταστήματος.
• Χάρτες δρομολογίων.
• Ειδικά status παραγγελιών.
-
Loyalty
• Διαχείριση μελών.
• Διαχείριση πόντων (loyalty schemes).
• Fleet management.
-
Χρήση mobile συσκευών
• Ασύρματες παραγγελίες ανά πόστο/τραπέζι.
• Προβολή καρτέλας πελατών.
• Εκτύπωση σε παρασκευαστήρια.
• Εκδόσεις παραστατικών.
• Πλήρης συμβατότητα με όλα τα λειτουργικά συστήματα (windows, android, ios).
-
Διαφημίσεις σε οθόνες πελάτη
• Πλήρης παραμετροποίηση οθόνης.
• Προβολή φωτογραφιών – video.
• Προσαρμογή σε οποιαδήποτε οθόνη.
-
Οργάνωση Εκδηλώσεων
• Ημερολόγιο ραντεβού
• Προσφορές, παραγγελίες
• Διαχείριση πόρων (χώροι, εξοπλισμός, αίθουσες)
-
Διαχείριση Αποθήκης-Αγορών
• Πολλαπλές μονάδες μέτρησης με πλήρως καθοριζόμενες σχέσεις μεταξύ τους.
• Πολλαπλά χαρακτηριστικά (attributes) ανά οικογένεια είδους για γρήγορη συγκέντρωση – ανεύρεση.
• Κατηγοριοποίηση είτε με απλή είτε με δενδροειδή μορφή.
• Σχέσεις μεταξύ ειδών για ανεύρεση ανταλλακτικών, αξεσουάρ αλλά και είδους αντικατάστασης.
• Οικογένειες ειδών και πρότυπα είδη για γρήγορη καταχώρηση αλλά και αποφυγή λαθών.
• Διαχείριση συνταγών
• Δυνατότητα Κοστολόγησης ανά υποκατάστημα / αποθηκευτικό χώρο.
• Δυνατότητα τροποποίησης μεθόδου κοστολόγησης ανά είδος.
-
Κρατήσεις Τραπεζιών
Σύστημα κρατήσεων τραπεζιών σε πλάνο
-
Ηλεκτρονικά Βιβλία Α.Α.Δ.Ε.
Απολύτως εναρμονισμένη με την νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA (Digital Accounting and Tax Application) με την οποία η Α.Α.Δ.Ε. εισάγει τα Ηλεκτρονικά Βιβλία στις επιχειρήσεις.
-
Σύνδεση με τα προϊόντα της σειράς PYLON Hybrid
• PYLON Commercial Hybrid
• PYLON PMS Hybrid
• PYLON CRM Hybrid
• PYLON Sales Force Automation Hybrid
-
Σύνδεση με περιφερειακές εφαρμογές και συσκευές
• Συστήματα εκκαθάρισης πιστωτικών καρτών.
• Εκτυπωτές.
• Display πελατών.
• Ζυγιστικά συστήματα.
• Συρτάρια κλπ.
• Barcode scanners.