Ελάχιστη Επένδυση Εξοπλισμού
Εξαλείψτε τα κόστη επένδυσης σε νέο εξοπλισμό! Το IQom Retail Studio έχει χαμηλές απαιτήσεις σε προδιαγραφές εξοπλισμού και διασυνδέεται ομαλά με όλα τα ERP και τα περιφερειακά συστήματα λιανικής που κυκλοφορούν, επιτρέποντάς σας να αξιοποιήσετε τον υφιστάμενο εξοπλισμό σας, εξοικονομώντας τα κόστη.
Ολοκληρωμένη λύση
Αποκτήστε πολλά περισσότερα από μια απλή λύση λογισμικού. Τα έμπειρα στελέχη μας, σας προσφέρουν την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης λύσης, που εκτός από το λογισμικό και το hardware, περιλαμβάνει την εργονομία του καταστήματός σας, ώστε να ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες!
24/7 πανελλαδική υποστήριξη
Απολαύστε συνεχή πανελλαδική υποστήριξη όπου και εάν βρίσκεται το κατάστημά σας και εξασφαλίστε την απρόσκοπτη λειτουργία του! Το δίκτυο των 400 πιστοποιημένων συνεργατών μας, αλλά και το help desk μας είναι πάντα δίπλα σας, έως και 24/7, αργίες και Κυριακές για να σας παρέχει την υποστήριξη που χρειάζεστε.
Ταχύτητα & Ασφάλεια
Εξυπηρετήστε ταχύτερα τους πελάτες σας και βελτιστοποιήστε το customer experience! Το IQom Retail Studio σας προσφέρει ταχύτητα στις συναλλαγές και ελαχιστοποίηση της αναμονής σε ουρές, ενώ εξασφαλίζει την ασφάλεια και τον έλεγχο στα ταμεία, για να προσφέρετε στους πελάτες σας αξιόπιστη εξυπηρέτηση.
Λειτουργία On line /Off line
Διασφαλίστε την ομαλή λειτουργία του καταστήματός σας, χωρίς να σας απασχολούν τα προβλήματα δικτύου! Το IQom Retail Studio επικοινωνεί online με τη back office εφαρμογή, αλλά υποστηρίζει και πωλήσεις χωρίς πρόσβαση στο δίκτυο (off-line), ενημερώνοντας αυτόματα το back office μόλις αποκτήσει ξανά πρόσβαση.
Ενιαία διαχείριση
Οργανώστε, διαχειριστείτε και παρακολουθήστε όλες τις εργασίες του καταστήματός σας, μέσα από το IQom Retail Studio! H εφαρμογή διασυνδέεται με όλα τα ERP και περιφερειακά συστήματα της αγοράς, επιτρέποντάς σας να διαχειρίζεστε τις λιανικές πωλήσεις, την αποθήκη, τις αγορές και τους πελάτες σας μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον.
Ευέλικτο περιβάλλον εργασίας
Προσαρμόστε την εφαρμογή σας στις ανάγκες της επιχείρησής σας! Όλες οι touch οθόνες και τα desktop σχεδιάζονται εύκολα, με πλήρως παραμετροποιήσιμα controls και button groups. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργείται ένα περιβάλλον εργασίας που ταιριάζει απόλυτα στο διαθέσιμο hardware, αλλά και στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Πλούσια πληροφόρηση
Αποκτήστε τον έλεγχο της πορείας της επιχείρησής σας με κατανοητά, επιχειρηματικά δεδομένα! Οι αναβαθμισμένες αναφορές του IQom Retail Studio, οπτικοποιούν την απόδοσή σας και εξάγουν reports, παρουσιάζοντάς σας τις νέες τάσεις που δημιουργούνται, ώστε να προβείτε άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις ή να επανεξετάσετε τους στόχους σας.
Ενσωματωμένη Διαχείριση Ηλεκτρονικών Βιβλίων
Αποκτήστε εύκολη σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, μέσω της ενσωματωμένης λύσης myDATA HUB. Η παραμετροποίηση της εφαρμογής για την παρακολούθησή της απαιτεί ελάχιστο χρόνο αρχικοποίησης, απλοποιώντας την καθημερινότητα των χρηστών σας, χωρίς να αλλάζει τον τρόπο εργασίας τους!
Διασύνδεση με Epsilon Digital
Εκδώστε, λάβετε, αυθεντικοποιήστε και αρχειοθετήστε ηλεκτρονικά τα τιμολόγια και παραστατικά σας μέσα από σύνδεση με την Υπηρεσία Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, EPSILON DIGITAL, που σας προσφέρει αυτοματοποιημένες διαδικασίες που απλοποιούν την καθημερινότητά σας!
Διασύνδεση με Digital4u e-shop solutions
Δημιουργήστε εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια το e-shop σας, μέσα από την εφαρμογή σας! Το IQom Retail Studio διασυνδέεται με τις e-shop λύσεις της Digital4u, έτσι ώστε μέσω ενός εύχρηστου οδηγού από το ίδιο το περιβάλλον της εφαρμογής, με λίγα μόνο κλικ, να μπορείτε να δημιουργείτε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, διευρύνοντας έτσι την εξωστρέφειά σας και τα κανάλια πωλήσεών σας!
Διασύνδεση με P.O.S. Τραπεζών
Συνδέστε το IQom Retail Studio με τα P.O.S. Εθνικής Τράπεζας, Τράπεζας Πειραιώς, Eurobank και Alphabank, όπως και με Cardlink, Edps, Euronet, SIA, Nexi και εξυπηρετήστε τους πελάτες σας γρήγορα και με ασφάλεια! Εκμηδενίστε τα λάθη στις συναλλαγές, ενώ παράλληλα αποκτήστε άμεση ενημέρωση του ποσού συναλλαγής από το IQom Retail Studio στο P.O.S., αυτόματη έκδοση παραστατικού έπειτα από την πληρωμή, ταυτοποίηση του ποσού και ασφάλεια κατά τη συναλλαγή.
Διασύνδεση με Online Accounting
Εξασφαλίστε την αυτόματη αποστολή των αρχείων λογιστικών εγγραφών σας στην εφαρμογή του λογιστικού σας γραφείου, μέσω της διασύνδεσης του IQom Retail Studio με την πλατφόρμα Epsilon Services και την υπηρεσία Online Accounting. Αποκτήστε άμεση επικοινωνία με το λογιστή σας, μείωση διαχειριστικού κόστους και χρόνου και εξάλειψη λαθών!
Διασύνδεση με ΤΑΧ FREE
Εξυπηρετήστε εύκολα τους διεθνείς καταναλωτές σας και επεκτείνετε το target audience σας! Το IQom Retail Studio διασυνδέεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες παροχής λύσεων αφορολόγητων συναλλαγών, όπως η PremiumTAX FREE και GlobalBlue και σας προφέρει τη δυνατότητα εύκολης και ασφαλούς εκτέλεσης αφορολόγητων συναλλαγών, βοηθώντας σας να απογειώσετε το customer experience και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας!
Διασύνδεση με WebServices
Αποκτήστε ευελιξία και απεριόριστες δυνατότητες στην εξυπηρέτηση των πελατών σας. Το IQom Retail Studio διασυνδέεται με πλήθος web εφαρμογών και λύσεων, όπως Digital Loyalty, e-shops B2C και B2B, λύσεις ειδικής διαχείρισης κουπονιών, αερόχρονου και χρόνου parking, επιτρέποντάς σας να διαχειρίζεστε τα πάντα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον.
Διασύνδεση με Fast Fiscal Driver
Παρακολουθήστε όλες τις κινήσεις και τα στοιχεία των Φορολογικών Μηχανισμών και διατηρήστε τον πλήρη έλεγχο της επιχείρησής σας. Ο οδηγός που διαθέτει το IQom Retail Studio σας επιτρέπει να διασυνδέεστε εύκολα με φορολογικούς μηχανισμούς τύπου Β, φορολογικούς εκτυπωτές και ταμειακές μηχανές, ώστε να εκτυπώνετε ταχύτερα όλα τα παραστατικά σας. Παράλληλα, υποστηρίζει και τη δυνατότητα λειτουργίας πολλών ταμείων μέσω ενός φορολογικού μηχανισμού (Proxy).
Διασύνδεση με ζυγούς λιανικής
Απλοποιήστε τη ζύγιση των προϊόντων και εξυπηρετήστε ταχύτερα τους πελάτες σας! To IQom Retail Studio διασυνδέεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες της Ελληνικής αγοράς και ειδικούς ζυγούς online ή ετικέτας όπως οι Bizerba, Digi, AveryBerkel , ILS , Datalogic Magellan κ.ά., διευκολύνοντάς τη λειτουργία του καταστήματός σας.