Οι CRM λύσεις του Ομίλου περιλαμβάνουν ιδιοπαραγόμενες και διεθνείς λύσεις, που βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιώνουν τις επικοινωνίες, τη συνεργασία και την εφαρμογή μιας πελατοκεντρικής στρατηγικής σε όλο τον οργανισμό.
Επιτρέπουν σε επιχειρήσεις και οργανισμούς να κεντρικοποιούν και να διαχειρίζονται πληροφορίες από διάφορα κανάλια και διευθύνσεις, προσφέροντας μια extended relationship management εμπειρία. Καταγράφοντας κάθε αλληλεπίδραση με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, και εξωτερικά πρόσωπα, δημιουργούν στατιστικά στοιχεία και αναφορές που βοηθούν στη βελτιστοποίηση των εταιρικών διαδικασιών και την αποτελεσματική αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης.