Η Υποστήριξη γράφεται με...Epsilon!
Ο Όμιλος EPSILON NET διαθέτει ένα από τα πολυπληθέστερα τμήματα υποστήριξης στην Ελλάδα. Το τμήμα υποστήριξης στελεχώνεται με πάνω από 150 εξειδικευμένα στελέχη και απαντά σε όλα τα ερωτήματα άμεσα και αποτελεσματικά. Παρέχει επιστημονική υποστήριξη σε όλο το πελατολόγιο της ανεξαρτήτως προϊόντων, μεγέθους και κλάδου. Χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, στηρίζοντάς τους καθημερινά και σε κάθε στάδιο της συνεργασίας τους. Επικοινώνησε τώρα με το τμήμα υποστήριξης για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά την παροχή υπηρεσιών και προγραμμάτων της επιχείρησης σου.
Τηλεφωνικό Κέντρο Υποστήριξης
Αθήνα & Νότια Ελλάδα: 211 500 7077
Θεσσαλονίκη & Βόρεια Ελλάδα: 2311 99 7777
Υποστήριξη 24/7 μέσα από τα digital κανάλια μας για κάθε σου ανάγκη
Epsilon Support Knowledge Base
Η σελίδα Epsilon Net Support παρέχει live τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν τα προϊόντα του Ομίλου EPSILON NET.
Άμεση πληροφόρηση για νέες εκδόσεις και δυνατότητα συνομιλίας για απορίες και συμβουλές από το άριστα εκπαιδευμένο τμήμα της υποστήριξης.
Youtube
Περιέχει όλο το οπτικοακουστικό υλικό για εκδόσεις, οδηγίες χρήσης εφαρμογών και νέων module, καθώς και εκπαιδεύσεις που βοηθούν στην ευκολία χρήσης και αντιμετώπισης διαδικασιών που ενδέχεται να αναζητούν οι χρήστες.
Τηλεφωνική Υποστήριξη σε Θέματα Χρήσης
Η EPSILON NET είναι η μόνη εταιρεία που παρέχει φορολογική και εργατική υποστήριξη στη χρήση των εφαρμογών της. Με έμπειρα και επιστημονικά καταρτισμένα στελέχη, η Φορολογική Υποστήριξη μπορεί να σταθεί στο πλευρό των σύγχρονων επιχειρήσεων και να δώσει επιστημονική και άμεση λύση σε οποιοδήποτε φορολογικό ή εργατικό ζήτημα αντιμετωπίζουν. Λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00-19:00 και το Σάββατο 09:00-15:00.
Τηλεφωνική Υποστήριξη σε Τεχνικά θέματα
Τα εξειδικευμένα στελέχη της EPSILON NET με άριστες τεχνικές γνώσεις υπολογιστών μπορούν και δίνουν λύσεις σε θέματα, όπως: «Εγκατάσταση Εφαρμογής», «Μεταφορά Δεδομένων», παραμετροποίηση Server – Client κλπ. Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00-19:00 και το Σάββατο 09:00-15:00.
Ειδική Υποστήριξη Δικτύου Συνεργατών
e-support
Epsilon Remote Support
Live Chat Support
Το Live Chat Support είναι ο νέος εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας με το Τμήμα Υποστήριξης που μπορεί και απαντά στα ερωτήματά σας με μεγαλύτερη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, χωρίς αναμονή στο τηλέφωνο και ενώ παράλληλα συνεχίζετε να δουλεύετε στην εφαρμογή. Λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00 – 17:00 και παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ σε όλους τους πελάτες με ενεργό συμβόλαιο υποστήριξης.
Email support
Feedback Support
After-sales
On-site Support
Ticket
Το γραπτό Ticket αποτελεί εναλλακτικό τρόπος επικοινωνίας με το Τμήμα Υποστήριξης. Υποβάλετε το ερώτημα σας γραπτά εντός της εφαρμογής και εξειδικευμένος Σύμβουλος Υποστήριξης σας απαντά μέσα σε λίγη ώρα. Η απάντηση αναρτάται στο ηλεκτρονικό σύστημα Ticketing και παραμένει για ανάγνωση.
Διακρίσεις - Πιστοποιήσεις
Το τμήμα υποστήριξης της EPSILON NET έχει βραβευθεί επανειλημμένως για την αμεσότητα και την ταχύτητα εξυπηρέτησης. Οι τεχνολογικά αναβαθμισμένες εφαρμογές του Ομίλου χρήζουν υψηλού επιπέδου κατάρτιση και γι’ αυτό τα στελέχη υποβάλλονται συνεχώς σε εκπαιδεύσεις και εξειδικευμένα σεμινάρια, ώστε να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση στους χρήστες των εφαρμογών.