Στρατηγική Συνεργασία Ομίλου Poseidon Marine Supplies – Epsilon SingularLogic: Έναρξη συνεργασίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του διεθνούς Ομίλου

Η Epsilon SingularLogic, κορυφαίος πάροχος λύσεων επιχειρησιακού λογισμικού, ανέλαβε ένα από τα πιο απαιτητικά έργα ψηφιακού μετασχηματισμού στον ναυτιλιακό και βιομηχανικό κλάδο, σε στρατηγική συνεργασία με τον διεθνή Όμιλο Poseidon Marine Supplies. Με παρουσία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ολλανδία, Ισπανία και ΗΠΑ, ο Όμιλος εμπιστεύτηκε την πλατφόρμα Galaxy Enterprise Suite για τη δημιουργία ενός ενιαίου και σύγχρονου ψηφιακού οικοσυστήματος.

Στρατηγική Συνεργασία Ομίλου Poseidon Marine Supplies – Epsilon SingularLogic: Έναρξη συνεργασίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του διεθνούς Ομίλου

Στο πλαίσιο του έργου θα υλοποιηθούν οι εξής ενέργειες:

  • Εφαρμογή της ολοκληρωμένης λύσης Galaxy Enterprise Suite, που ενοποιεί ERP – CRM – WMS – MOBILE – MIS – SERVICE – Proof of Delivery – Portals.
  • Ενοποίηση των λειτουργιών 8 εταιριών και διασφάλιση απρόσκοπτης συνεργασίας για περισσότερους από 150 χρήστες.
  • Αναδιοργάνωση κρίσιμων επιχειρησιακών κυκλωμάτων (λογιστική, εισαγωγές, αγορές, πωλήσεις, διαχείριση αποθήκης) με πλήρη προσαρμογή στις ιδιαιτερότητες κάθε θυγατρικής.
  • Προηγμένα εργαλεία πωλήσεων και after-sales service για χρήστες πεδίου, καθώς και portals για πελάτες και προμηθευτές, με πλήρη αυτοματοποίηση αιτημάτων και παραγγελιών.
  • Χαρτογράφηση και βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας (παραλαβές, φορτώσεις, κατανομές ανά πλοίο, απογραφές).
  • Mobile εφαρμογές, που παρέχουν ευέλικτο χειρισμό αποστολών, παραλαβών και επιβεβαίωση Proof of Delivery σε πραγματικό χρόνο.
  • Ισχυρή πλατφόρμα Business Intelligence & MIS, που μετατρέπει τα δεδομένα σε άμεση, στρατηγική πληροφόρηση.

Επιχειρησιακά οφέλη

  • Λειτουργική συνέργεια και τυποποίηση διαδικασιών σε διεθνές επίπεδο.
  • Ταχύτερη λήψη αποφάσεων, χάρη σε real-time dashboards και αναλυτικές αναφορές.
  • Αύξηση παραγωγικότητας και μείωση λειτουργικού κόστους μέσω αυτοματοποίησης και mobile τεχνολογιών.
  • Ενίσχυση πελατοκεντρικής εμπειρίας με διαδραστική διαχείριση αιτημάτων και παραγγελιών.
  • Βιώσιμη ανάπτυξη και εξωστρέφεια, με υποδομή έτοιμη να υποστηρίξει μελλοντική κλιμάκωση.