Case Study

Εταιρία: Regency Entertainment

Κατηγορίες: Εστίαση - Ψυχαγωγία

Εφαρμογές: Dynamics 365 Business Central - InnovEra

Η Εταιρεία

Η Regency Entertainment είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής υπηρεσιών καζίνο και φιλοξενίας στην Ελλάδα, που λειτουργεί 3 επιχειρηματικές μονάδες, την Regency Casino Mont Parnes, την Regency Casino Thessaloniki και την Hyatt Regency Thessaloniki, προσφέροντας καθημερινά μοναδικές εμπειρίες διασκέδασης σ’ ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον. Απασχολεί 2.500 εργαζόμενους, ενώ ο κύκλος εργασιών της σε επίπεδο Ομίλου κυμαίνεται στα €170 εκ. Το Regency Casino Thessaloniki, μέλος της Regency Entertainment, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και πολυτελέστερα καζίνο της Ευρώπης που λειτουργεί στην καρδιά της Μακεδονίας από το 1996. Το Regency Casino Thessaloniki είναι το πρώτο συγκρότημα της Regency στην Ελλάδα. Λειτουργεί και διαρκώς ανανεώνεται, ώστε να προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες στους επισκέπτες του, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα.

Η Ανάγκη

Στρατηγικής σημασίας επιλογή αποτελεί τόσο για την Regency Entertainment όσο και για το Regency Casino Thessaloniki η προσήλωση στην ποιότητα, στην αριστεία και στην αποτελεσματικότητα, τόσο στην εξυπηρέτηση των πελατών τους όσο και στις επιδόσεις τους γενικότερα. Για το λόγο αυτό, επενδύουν συνεχώς σε νέες τεχνολογίες και υιοθετούν σύγχρονες ψηφιακές λύσεις και βέλτιστες πρακτικές, διασφαλίζοντας την αδιάλειπτη λειτουργία τους. Στο πλαίσιο αναβάθμισης των πληροφοριακών συστημάτων τους, αναζητούσαν μία συνολική λύση επιχειρηματικής διαχείρισης των δραστηριοτήτων του Ομίλου.
Οι ανάγκες της Regency Entertainment ήταν:
• Βελτιστοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας
• Συγκέντρωση και ενοποίηση όλων των δεδομένων οικονομικού ενδιαφέροντος που παράγουν τα πληροφοριακά συστήματα, του Hyatt Regency Θεσσαλονίκης και του Regency Casino Thessaloniki
• Συγκέντρωση και ενοποίηση των οικονομικών πληροφοριών προκειμένου αυτές να είναι διαθέσιμες για την παραγωγή MIS reporting μέσα από ένα ενιαίο σύστημα
• Αναβάθμιση του Management Reporting
Παράλληλα, η Regency Casino Thessaloniki χρειαζόταν:
• Ενοποίηση όλων των συστημάτων του Casino, όπως CRM, loyalty, σύστημα υποδοχής και ERP
• Διαχείριση των πολλαπλών σημείων πώλησης όπως bar, καταστήματα λιανικής πώλησης, αίθουσα παιχνιδιών, πολυχώρος θεαμάτων, εστιατόρια
Online πληροφόρηση
• Δυνατότητα εκτέλεσης των προωθητικών ενεργειών και της τιμολογιακής πολιτικής παντού
• Κάλυψη των ιδιαίτερων απαιτήσεων με την υλοποίηση custom εφαρμογών

Η λύση

Για την ικανοποίηση των παραπάνω αναγκών η Regency Entertainment και η Regency Casino Thessaloniki εμπιστευτήκαν τις λύσεις του Ομίλου Epsilon Net, με κριτήριο την εκτεταμένη εμπειρία της σε πολυσχιδή και πολύπλευρα έργα Πληροφορικής.
Συγκεκριμένα, η Regency Entertainment υιοθέτησε τη λύση Dynamics 365 Business Central – InnovEra (ERP), την οποία υλοποίησε η Data Communication, προσφέροντας κορυφαία λειτουργικότητα αλλά και πλήρη προσαρμογή στην ελληνική νομοθεσία και τα Διεθνή και Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα

Η λύση περιλάμβανε:
• Οικονομική Διαχείριση
• Εμπορική Διαχείριση
• Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
• Επιχειρηματική Πληροφόρηση (MIS)
• Εγκριτικές ροές για τη διαχείριση του κύκλου αγορών, με σκοπό την ολοκλήρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας
• Interfaces με σκοπό τη συγκέντρωση των οικονομικών στοιχείων από όλα τα συνδεδεμένα συστήματα στο Dynamics 365 Business Central – InnovEra (ERP), όπως το υφιστάμενο πρόγραμμα Μισθοδοσίας, το ξενοδοχειακό σύστημα Opera, το σύστημα Corporate Performance Μanagement και Business Intelligence (BI) Oracle Hyperion του Hyatt Regency Θεσσαλονίκης
• Διασύνδεση με την υπηρεσία εισαγωγής εγγραφών από τα σημεία λιανικής πώλησης στο Microsoft Dynamics NAV (σύστημα OTR) του Regency Casino Thessaloniki
Επιπρόσθετα, η Regency Casino Thessaloniki υιοθέτησε την πλατφόρμα Galaxy της Epsilon SingularLogic, και συγκεκριμένα, τα υποσυστήματα Galaxy Enterprise Suite, Restaurant & Retail για τη μηχανογράφηση των καταστημάτων λιανικής, των εστιατορίων και των πωλήσεων της. Κύριο γνώμονα αποτέλεσαν η τεχνογνωσία, η διαθεσιμότητα των πόρων, το ανταγωνιστικό κόστος κτήσης και συντήρησης της λύσης καθώς και η ευελιξία στην υλοποίηση νέων απαιτήσεων που διαθέτει η εταιρεία.

Οφέλη

Τα κύρια οφέλη που απολαμβάνει σήμερα ο Όμιλος είναι τα ακόλουθα:
• Αξιοποίηση διεθνών best practices που προσφέρει το Dynamics 365 Business Central
• Εφαρμογή ελληνικών best practices που προσφέρει η ελληνικοποίηση του Dynamics 365 Business Central – InnovEra
• Μείωση του χρόνου συγκέντρωσης οικονομικών στοιχείων και πληροφοριών
• Βελτίωση ακρίβειας οικονομικών & εμπορικών προβλέψεων
• Μείωση της πολυπλοκότητας για τους χειριστές με λήψη άμεσης & ολοκληρωμένης εικόνας πληροφόρησης
• Εύκολη άντληση και διάχυση της πληροφορίας | Απόλυτο έλεγχο και ουσιαστική πληροφόρηση
• Ενοποιημένη διαχείριση παγίων & λογιστικών εγγραφών
• Ενοποίηση οικονομικών αποτελεσμάτων Ομίλου & κοινή εμπορική πολιτική
• Κάλυψη ιδιαίτερων διαχειριστικών & λειτουργικών αναγκών που δημιουργούνται στα σημεία πώλησης
• Ταχύτητα στις συναλλαγές, ελαχιστοποίηση των αναμονών και ασφάλεια των συναλλαγών
• Εφαρμογή κανόνων & αυτοματοποιημένων διαδικασιών
• Μειωμένο κόστος αναβάθμισης στις νέες εκδόσεις του Dynamics 365 Business Central
• Βελτιστοποίηση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη
• Ευελιξία & προσωποποίηση των υπηρεσιών της επιχείρησης
• Kαλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
• Συνολική λύση software & hardware μαζί

Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;

Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;​

Σχετικά Προϊόντα

Dynamics 365 Business Central – InnovEra

All-in-One, SaaS λύση Επιχειρησιακής Διαχείρισης. Απαντά στις ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων.