Με την αξιοποίηση της λύσης PYLON ERP, η εταιρεία Άβαξ προχώρησε στην αυτοματοποίηση κρίσιμων εμπορικών και λογιστικών διαδικασιών, διασφαλίζοντας, παράλληλα, τον πλήρη έλεγχο των πωλήσεων, παραγωγής και αποθήκης. Επιπρόσθετα, η εταιρεία μείωσε τις λειτουργικές της δαπάνες επωφελούμενη από την άμεση πρόσβαση σε δεδομένα που αφορούν αναμενόμενες-δεσμευμένες ποσότητες, φασόν, αποθέματα και την τιμολογιακή πολιτική και ιστορικού τιμών και πληρωμών, απόλυτα εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις των ηλεκτρονικών βιβλίων. Παράλληλα, με ενέργειες CRM, όπως καταχώρηση δυνητικών πελάτων, δημιουργία προσφορών, παραγγελιών πώλησης και απευθείας δέσμευσης stock, δημιουργήθηκε μία αυτοματοποιημένη διαδικασία που λειτουργεί σαν εργαλείο στα χέρια του πωλητή και σαν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση για τον πελάτη σε όλη την διαδικασία αγοράς αλλά και after sales.
Επίσης, η διαχείριση παραλαβών – αποστολών και αποθήκης, με 2,500 ράφια περίπου καθώς και η παρακολούθηση υπολοίπων προς του πελάτες δίνει άμεση πληροφόρηση και βέλτιστη παραγγελιοληψία με αποτέλεσμα μικρότερα stock σε εμπορεύματα και καλύτερη διαχείριση των μηνιαίων αλλά και ετήσιων αναγκών. Με τη λειτουργία του νέου συστήματος, η Διοίκηση της εταιρείας έχει όλες τις σημαντικές πληροφορίες οποιαδήποτε στιγμή και σε πραγματικό χρόνο, μέσα από μια πλατφόρμα φιλική προς το χρήστη.