Case Study

Εταιρία: Amalia Hotels

Κατηγορίες: Επιχειρήσεις Τουρισμού & Φιλοξενίας

Εφαρμογές: PYLON PMS Hybrid

Η Εταιρεία

Η αλυσίδα Amalia Hotels συγκαταλέγεται στους θεμελιωτές του περιηγητικού τουρισμού στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1958 και διαθέτει έξι ξενοδοχεία σε προορισμούς πολιτιστικού και φυσιολατρικού ενδιαφέροντος (Αθήνα, Ναύπλιο, Ολυμπία, Δελφοί, Καλαμπάκα και Πρέβεζα). Από την έναρξη λειτουργίας τους και με εμπειρία στην ελληνική φιλοξενία άνω των 65 ετών, τα ξενοδοχεία Αμαλία απολαμβάνουν συνεχή ανάπτυξη, με σεβασμό στην τοπική κοινωνία, ευαισθησία στις περιβαλλοντικές προκλήσεις και συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας. Στόχος των Amalia Hotels είναι να εξελίσσονται και ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις της αγοράς, διατηρώντας διαχρονικά το αίσθημα της εγκάρδιας φιλοξενίας του ομίλου.

Η Ανάγκη

Ο Όμιλος Αμαλία αναζητούσε μία λύση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, όπου θα ενοποιούσε τις λειτουργίες των τμημάτων και θα διασφάλιζε την ανταλλαγή πληροφοριών με όλα τα επιμέρους τμήματα – ξενοδοχεία, μέσα από τις λειτουργικότητες μιας ολοκληρωμένης σουίτας Ξενοδοχειακών Εφαρμογών Λογισμικού

Η λύση

Ο Όμιλος Αμαλία επένδυσε στο PYLON PMS SUITE Hybrid για τα έξι ξενοδοχεία 4 αστέρων. Με την εγκατάσταση του PYLON PMS SUITE Hybrid κάλυψε το μεγαλύτερο φάσμα των εφαρμογών μηχανογράφησης που απαιτούνταν για τη λειτουργία όλων των τμημάτων του ξενοδοχείου.

Το PYLON εξασφάλισε σύνδεση με τις εφαρμογές που σχετίζονται με το Guest Experience, όπως συστήματα απομακρυσμένου check in, σύστημα διαχείρισης ενέργειας κ.α. Η πληροφορία πλέον διαμοιράζεται μεταξύ των τμημάτων ταχύτατα και με απόλυτη ασφάλεια. Ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα αποτελεί το κόστος επένδυσης, καθώς το συνολικό κόστος συντήρησης μειώθηκε σημαντικά έχοντας προς συντήρηση ένα προϊόν.

Η εταιρία, εκτός από το PYLON PMS, ενσωμάτωσε λειτουργίες, όπως το PYLON Point of Sale (POS), το PYLON CRM, το PYLON Stock & Food & Beverage Control αλλά και το PYLON Accounting /General Ledger, ενώ παράλληλα υλοποιήθηκε και η σύνδεση του PYLON PMS SUITE Hybrid με το PYLON HRM.

Οφέλη

  • Κάλυψη του τμήματος κρατήσεων, μέσα από λειτουργικά πλάνα διαθεσιμότητας, παραμετρικές λίστες κρατήσεων, αλλά και συνδέσεις με Channel manager & Booking engine
  • Μείωση του χρόνου αναμονής του επισκέπτη και του χρόνου καταχώρησης των κρατήσεων μέσα από τους τιμοκαταλόγους και τον Wizard Κρατήσεων
  • Διαχείριση λογαριασμών, αφού μπορούν να γίνουν όλες οι ενέργειες, αυτόματες και μη, για οποιαδήποτε απαίτηση διαχείρισης λογαριασμού (επιμερισμοί & split χρεωστικών, φορμών παραστατικών, αποστολή με email)
  • Παρακολούθηση των παραγγελιών, τόσο για τους εξωτερικούς επισκέπτες, όσο και για τους πελάτες του ξενοδοχείου με το υποσύστημα PYLON Point of Sale (POS)
  • Σύνδεση με EFT POS, ασύρματης παραγγελιοληψίας, κρατήσεις τραπεζιών εστιατορίου κ.α
  • Απεικόνιση του κόστους των ειδών της κάθε αποθήκης σε πραγματικό χρόνο
  • Live ενδιαφέρουσες πληροφορίες όπως Profit & Loss statement, αναλυτική κίνηση χρηματοοικονομικών λογαριασμών και άλλα ενδιαφέροντα οικονομικά στοιχεία
  • Άμεση παρακολούθηση των εγγραφών εσόδων – εξόδων – δαπανών και συναλλασσόμενων
  • Αυτοματοποίηση των εντύπων φορολογίας εισοδήματος, ΦΠΑ κ.α
  • Υπολογισμός του Ισολογισμού
  • Δημιουργία και αποστολή στοχευμένων καμπανιών, welcome & anniversary letters και on line προωθητικών ενεργειών

Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;

Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;​

Σχετικά Προϊόντα

PYLON PMS Hybrid

Το PYLON PMS Hybrid είναι μία πλατφόρμα που απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας.