Εξωστρέφεια
Μέσα από ενέργειες S.E.O. όπως η δημιουργία optimized blog posts & advertorials παραμένετε σε επικοινωνία με το κοινό σας, αναδεικνύετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Επομένως, είστε ενεργοί και ορατοί στην κοινότητά σας, με όχημα το καλύτερο PR εργαλείο που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε.
Αξιοπιστία
Όταν κατακτάτε μια καλή θέση στη μηχανή αναζήτησης της Google, ουσιαστικά η μηχανή αναζήτησης σας έχει επιβραβεύσει για όλες τις ενέργειές σας. Αυτό σημαίνει ότι έχετε κερδίσει την εμπιστοσύνη της, επομένως και την αξιοπιστία του κοινού.
Καλύτερη εμπειρία
Εάν η αρχιτεκτονική του website σας ανταποκρίνεται στη Google, τότε έχετε δημιουργήσει ένα εύχρηστο περιβάλλον για τον επισκέπτη, στο οποίο παραμένει περισσότερο και όπου είναι πιθανό να μετατραπεί σε καταναλωτή.
Εκτόξευση conversions
Μέσα από την πιο εύκολη εμπειρία πλοήγησης του χρήστη και τις βέλτιστες πρακτικές S.E.O. το ταξίδι του καταναλωτή γίνεται πιο ευχάριστο και ομαλό.
Με απλά λόγια το κοινό που σας ενδιαφέρει σας βρίσκει μόνο του μέσα από την οργανική σας κατάταξη. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνετε και πωλήσεις, εφόσον το website σας είναι εύχρηστο και λειτουργικό.
Επισκεψιμότητα
Σύμφωνα με έρευνες, το 75% των χρηστών κλικάρουν μόνο στα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας της Google. Αυτό σημαίνει ότι όσο καλύτερη η κατάταξή σας, τόσο μεγαλύτερο traffic θα έχει η ιστοσελίδα σας. Με τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδας, κερδίζετε σε κλικ άρα ενισχύετε το funnel σας για περισσότερες πωλήσεις.
Αλληλεπίδραση
Σημαντικό κομμάτι του S.E.O. είναι το content. Δημιουργώντας πλούσιο, ενδιαφέρον και ποιοτικό περιεχόμενο βοηθάτε στο engagement της σελίδας σας. Ιδανικά αναμείξτε κείμενο, εικόνα και video για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
S.E.O. ανάλυση του site
Ο αλγόριθμος της Google αλλάζει διαρκώς και χρειάζεται συνεχής παρακολούθηση του website για την καλύτερη οργανική του κατάταξη. Η ομάδα μας ενημερώνεται διαρκώς και πραγματοποιεί ελέγχους για να διασφαλίσει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Έλεγχος Backlinks
Όταν αναφερόμαστε στους ελέγχους εννοούμε ότι φιλτράρουμε όλα τα backlinks της σελίδας, ακόμα και αυτά που προέρχονται από μη επιθυμητές σελίδες. Στόχος μας είναι το website να έχει ποιοτικούς συνδέσμους που οδηγούν σε αυτό από άλλες, αξιόπιστες ιστοσελίδες.
Έρευνα ανταγωνισμού
Γνωρίζοντας τα δυνατά αλλά και τα αδύναμα σημεία του δικού σας website αλλά και των ανταγωνιστών σας, είναι πιο εύκολο να δημιουργήσουμε ένα αποτελεσματικό πλάνο που θα αναδείξει τη δική σας σελίδα και θα φέρει καλύτερη οργανική κατάταξη. Και αυτό είναι σημαντικό ακόμα και αν έχετε πολύ καλή θέση εμφάνισης, γιατί με αυτό τον τρόπο τη διατηρείτε και τη διασφαλίζετε.
S.E.O. Reports
Τα αποτελέσματα του S.E.O. είναι απόλυτα μετρήσιμα και τα παρακολουθείτε μέσα από μηνιαία reports. Με αυτό τον τρόπο παρακολουθείτε την πρόοδο των ενεργειών, διακρίνετε τα θέματα που χρειάζονται βελτίωση αλλά και τον ρυθμό των conversions, τα leads ή τις πωλήσεις που κάνετε.
Έρευνα Keywords (Keyword Research)
Η σωστή έρευνα και στόχευση σε λέξεις/φράσεις – κλειδιά είναι το πρώτο -και σημαντικότερο- βήμα για τον σωστό σχεδιασμό και υλοποίηση της S.E.O. στρατηγικής.
On page & On site S.E.O.
Ό,τι βρίσκεται εντός της σελίδας σας και επηρεάζει την παρουσία της στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης βρίσκεται στη σφαίρα του On page S.E.O.: κατηγοριοποίηση, περιεχόμενο, meta titles, meta descriptions, ετικέτες και εικόνες. Η ομάδα μας ελέγχει, διορθώνει και βελτιστοποιεί κάθε παράγοντα που μπορεί να επηρεάσει την παρουσία σας στα οργανικά αποτελέσματα.
Σχετικό & optimized περιεχόμενο
Ένας βασικός παράγοντας για να κατακτήσετε το S.E.O. είναι να εμπλουτίσετε το site με μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο, το οποίο θα είναι ταυτόχρονα User & S.E.O. friendly. Έτσι, θα κερδίσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας και ταυτόχρονα θα υλοποιήσετε κατά βέλτιστο τρόπο την content marketing στρατηγική σας.
Backlink building
Η Google δίνει σημασία στην ποιότητα των links. Το link building χαρίζει σε ένα site αξιοπιστία, αυξάνει το traffic του και βοηθά στην κατάταξή του στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Ταυτόχρονα μειώνει τον βαθμό εγκατάλειψης του και αυξάνει τις πωλήσεις αν η επισκεψιμότητα προέρχεται από αξιόπιστα site.
Local S.E.O.
Μια σημαντική στρατηγική για την καλή βαθμολογία της σελίδας σας είναι το Local S.E.O. Με αυτό τον τρόπο στοχεύετε τις περιοχές που καλύπτουν οι υπηρεσίες που προσφέρετε, κερδίζοντας συγκεκριμένο και απόλυτα στοχευμένο κοινό.
Technical S.E.O.
Όσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο και η αρχιτεκτονική της σελίδας σας, τόσο πιο καίρια είναι η βελτιστοποίηση τεχνικών προδιαγραφών, όπως είναι η ταχύτητα, η ασφάλεια και η εμπειρία του χρήστη κατά την πλοήγησή του. Μια ασφαλής και γρήγορη σελίδα χωρίς σφάλματα και δυσλειτουργίες σίγουρα θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του επισκέπτη.