Ευκολία στη χρήση
Απλοποιήστε τις καθημερινές λειτουργίες του καταστήματός σας!
Η εφαρμογή είναι εύκολη στη χρήση και έχει σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται με ασφάλεια και ταχύτητα μεγάλου όγκου συναλλαγές, ενσωματώνοντας όλη τη λειτουργικότητα που απαιτείται, προσφέροντάς σας απόλυτο έλεγχο και ολοκληρωμένη πληροφόρηση.
Χαμηλές απαιτήσεις σε hardware
Διασυνδεθείτε με πλήθος περιφερειακών συσκευών της αγοράς και διασφαλίστε το κόστος της αρχικής σας επένδυσης! Η εφαρμογή για τη λειτουργία της δεν απαιτεί επένδυση σε νέο εξοπλισμό, καθώς είναι σχεδιασμένη να αξιοποιεί πλήρως τον υπάρχοντα εξοπλισμό του καταστήματός σας, μειώνοντας τα κόστη.
Σύνδεση με πλατφόρμες Ecommerce, WMS, Courier
Αποκτήστε ευελιξία και εξυπηρετείστε καλύτερα τους πελάτες σας! Η εφαρμογή υποστηρίζει τη διασύνδεση και αμφίδρομη επικοινωνία με ηλεκτρονικά καταστήματα, πλατφόρμες WMS και courier, προσφέροντας ολοκληρωμένη διαχείριση των παραγγελιών, για την ομαλή λειτουργία των υβριδικών μοντέλων εξυπηρέτησης.
Ταχύτητα στις συναλλαγές
Προσφέρετε στους πελάτες σας ταχύτητα και ασφάλεια στις συναλλαγές! Διασυνδεθείτε με τερματικά POS όλων των μεγάλων παρόχων (Cardlink, EDPS) και αποκτήστε αυτοματοποιημένη τιμολόγηση και επεξεργασία πληρωμών. Εκτελέστε απρόσκοπτα όλες τις μορφές πληρωμών, χάρη στους μηχανισμούς ασφάλειας της εφαρμογής.
Διασύνδεση με retail εξοπλισμό
Εξασφαλίστε την ομαλή λειτουργία του καταστήματός σας! Διασυνδεθείτε με πολλά περιφερειακά συστήματα, όπως keyboards, keylocks, touch screens, συστήματα αυτοεξυπηρέτησης (self- checkout), CCTV, ηλεκτρονικές ετικέτες, δίκτυο ζυγών, πληρωμής λογαριασμών και άυλων προϊόντων.
Προσαρμοστικότητα
Διαμορφώστε την εφαρμογή σας στις ανάγκες σας! Λειτουργήστε με ευκολία σενάρια εντατικής λιανικής, γενικού εμπορίου, shop in shop, γρήγορου φαγητού και συνδυασμούς τους. Καλύψτε όλες τις μελλοντικές τεχνολογικές, νομοθετικές ή επιχειρησιακές σας ανάγκες, με μια λύση που συνεχώς εξελίσσεται.
Ασφάλεια & απρόσκοπτη λειτουργία
Λειτουργήστε την επιχείρησή σας χωρίς περιορισμούς ακόμα και όταν προκύπτουν σοβαρές βλάβες στο σύστημα! Εκτελέστε πωλήσεις χωρίς πρόσβαση στο δίκτυο, παρακολουθήστε και ελέγξτε όλα τα συνδεδεμένα POS και διαχειριστείτε τη βάση δεδομένων του καταστήματος, είτε βρίσκεται στον ίδιο είτε σε διαφορετικό server.
Advanced Loyalty System
Ανταμείψτε την πιστότητα των πελατών σας! Η εφαρμογή διαθέτει εξελιγμένο σύστημα Loyalty που λειτουργεί σε μεμονωμένα ταμεία ή κεντρικά και μέσω του οποίου μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας δώρα, εκπτώσεις και δωροεπιταγές ισχυροποιώντας το δεσμό σας μαζί τους, αλλά και δυνατότητα ενημερώσεων με μηνύματα εξασφαλίζοντας την επιτυχία των ενεργειών σας.
Διαχείριση Ηλεκτρονικών Βιβλίων
Αποκτήστε εύκολη σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της Α.Α.Δ.Ε.! Διασφαλίστε μέσω e-books την αποστολή συναλλαγών εσόδων-εξόδων στην Α.Α.Δ.Ε., τη λήψη από την Α.Α.Δ.Ε. παραστατικών που έχουν αναρτηθεί για λογαριασμό σας, κάντε πολλαπλούς ελέγχους και εισάγετε νέες & διορθωτικές εγγραφές.
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Εκδώστε, λάβετε, αυθεντικοποιήστε και αρχειοθετήστε ηλεκτρονικά τα παραστατικά σας μέσα από τη σύνδεση με την Υπηρεσία Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, EPSILON DIGITAL! Αυτοματοποιήστε διαδικασίες, απλοποιήστε την καθημερινότητα των στελεχών σας, μειώστε τα διαχειριστικά κόστη και λάθη!
Front Office - PoS
Υποστηρίξτε ολόκληρο το εύρος λειτουργιών των ταμείων σας καθώς και τη διαχείριση καταστήματος. Η εφαρμογή διασυνδέεται με εξελιγμένους σταθμούς εξυπηρέτησης, όπως οθόνες αφής, ζυγούς-ταμειακής, εξωτερικές υπηρεσίες (fintech, courier, πληρωμή λογαριασμών) και διαθέτει proof of purchase επιστροφών, ενώ είναι πιστοποιημένη για λειτουργία τόσο με ΕΑΦΔΣΣ όσο και με φορολογικούς εκτυπωτές (ΑΔΗΜΕ) όλων των μεγάλων κατασκευαστών.
Back Office - Βασικό σύστημα
Αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες του καταστήματος στα σημεία που βρίσκονται «πίσω από τα ταμεία», όπως η Διαχείριση Αποθηκών και Αποθηκευτικών χώρων, η Διαχείριση και η Ταμειακή διαχείριση του υποκαταστήματος. Αποκτήστε ολοκληρωμένη διαχείριση, εξαλείψτε τα λάθη και εξυπηρετήστε αποδοτικότερα τους πελάτες σας.
Front Office - PLU Devices
Ενσωματώστε πλήρως στην εφαρμογή σας τη διαχείριση συσκευών PLU (Price Look-Up) και διασφαλίστε την απρόσκοπτη λειτουργία του καταστήματός σας! Η εφαρμογή παρέχει δυνατότητα σύνδεσης και online ενημέρωσης (δικτύων), συσκευών ελέγχου τιμών (price-checkers) και ηλεκτρονικών ζυγιστικών μηχανών, καθώς και συστημάτων ηλεκτρονικών ετικετών ώστε να λειτουργείτε με ασφάλεια.
Back Office - Handheld Terminals
Απλοποιήστε τη διακίνηση των αγαθών με χρήση φορητών τερματικών και αυτοματοποιήστε μία ευρεία γκάμα από λειτουργίες του καταστήματος, που αφορούν τις παραγγελίες, τις παραλαβές και την αποθήκη (π.χ. απογραφές), εξασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία και την ταχύτερη εκτέλεση των παραγγελιών.
nServer – E-Commerce Gateway
Αποκτήστε ενοποιημένους και κεντρικά ελεγχόμενους μηχανισμούς αμφίδρομης ενημέρωσης με εξωτερικά συστήματα, όπως το e-shop σας. Ο nServer σας δίνει τη δυνατότητα όμοιας εκτέλεσης της εμπορικής και Loyalty πολιτικής σας μεταξύ του e-shop και των καταστημάτων, ενώ βέβαια μπορεί και να υποστηρίξει διαφοροποιήσεις.
Front Office - Food & Beverage
Καλύψτε τις ανάγκες σας για μοντέλα εξυπηρέτησης «πλήρες σέρβις» (τραπέζια, σερβιτόροι), «γρήγορο φαγητό / sandwich bar» και «διανομή». Όποιες και εάν είναι οι ανάγκες της δραστηριότητάς σας στο κομμάτι της εστίασης (φούρνοι, ζαχαροπλαστεία, πολυχώροι) το Retail SRS μπορεί να τις καλύψει.
Front Office - Stored Credit
Διαχειριστείτε με ασφάλεια και ταχύτητα τους διάφορους τύπους πιστώσεων της επιχείρησής σας. Απλοποιήστε τις διαδικασίες και εφαρμόστε τις πιστώσεις σε προωθητικές δραστηριότητες και ενέργειες marketing, οι οποίες μπορεί να υλοποιούνται σε συνεργασία με μια δεύτερη επιχείρηση (ενέργειες σταυροειδών πωλήσεων).
Διασύνδεση με PYLON Hybrid
Διασυνδεθείτε εύκολα με την πλατφόρμα PYLON Hybrid, διαχειριστείτε και ελέγξτε μέσα από ένα ενοποιημένο περιβάλλον το σύνολο των λειτουργιών σας τόσο στα καταστήματα λιανικής όσο και στα κεντρικά σας.