
PYLON ERP Hybrid
Ολοκληρωμένη πλατφόρμα ERP, που καλύπτει 360° τις ανάγκες όλων των επιχειρήσεων.
Αποκτήστε ευκολία στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησής σας! Το Manager Next εγκαθίσταται εύκολα και γρήγορα χωρίς την απαίτηση ειδικών γνώσεων! Διαθέτει φιλικό περιβάλλον και πρότυπη παραμετροποίηση για τις συνήθεις συναλλαγές, ενώ συγχρόνως είναι ευέλικτο στο να εξυπηρετεί εξειδικευμένες ανάγκες και δραστηριότητες.
Σχεδιάστε την εφαρμογή σας σύμφωνα με τις ανάγκες σας! Δημιουργείστε διαφορετικό περιβάλλον εργασίας ανά χρήστη, προσθέτετε νέες λειτουργικότητες, δημιουργείστε νέες επιχειρηματικές διαδικασίες, και προσθέστε extra ελέγχους καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο της επιχείρησής σας, όσο και των χρηστών σας.
Εξασφαλίστε την ασφάλεια των δεδομένων σας! Η εφαρμογή διαθέτει επιχειρησιακό σύστημα ασφάλειας και παρακολούθησης των χρηστών, με διαβαθμισμένη πρόσβαση και πλήρες traceability με πολλαπλά επίπεδα παρακολούθησης και καταγραφής των ενεργειών.
Οπτικοποιήστε τα δεδομένα σας και λάβετε στοχευμένες αποφάσεις! Η εφαρμογή διαθέτει πλήθος έτοιμων reports ανά λειτουργία, αλλά και πολλαπλές δυνατότητες για την συλλογή, σύνθεση, επεξεργασία και παρουσίαση των επιχειρηματικών σας δεδομένων.
Εναρμονιστείτε πλήρως με τα myDATA της ΑΑΔΕ! Με τα e-books διασφαλίζετε την αποστολή συναλλαγών εσόδων-εξόδων στην Α.Α.Δ.Ε., τη λήψη από την Α.Α.Δ.Ε. παραστατικών που έχουν αναρτηθεί για λογαριασμό σας, κάντε πολλαπλούς ελέγχους και εισάγετε νέες & διορθωτικές εγγραφές.
Εκδώστε, λάβετε, αυθεντικοποιήστε και αρχειοθετήστε ηλεκτρονικά τα τιμολόγια/παραστατικά σας μέσα από τη σύνδεση με την Υπηρεσία Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, EPSILON DIGITAL! Αυτοματοποιήστε διαδικασίες, απλοποιείστε την καθημερινότητά των στελεχών σας, μειώστε τα διαχειριστικά κόστη και τα λάθη καταχωρήσεων και γίνεται μέλος της μεγαλύτερης κοινότητας!
Διαχειριστείτε με ευκολία πολλές εταιρίες στην ίδια βάση, εξασφαλίζοντας ταχύτητα και οικονομία όγκου δεδομένων, και αποκτήστε παράλληλα τη δυνατότητα καταχώρησης και άντλησης πληροφοριών για οποιαδήποτε από τις εταιρίες. Η εφαρμογή υποστηρίζει το σχεδιασμό ομίλου εταιριών, με επιλογή αυτόματης δημιουργίας διεταιρικών συναλλαγών. Επιπλέον, προσφέρει τη δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών χρήσεων ανά εταιρία.
Απλοποιείστε τη διαχείριση των εγγραφών σας με τη χρήση ενός εύχρηστου browser που σας δίνει τη δυνατότητα διαμόρφωσης της εμφάνισης τους όπως ακριβώς επιθυμούν οι χρήστες σας, προσθέτοντας, αφαιρώντας ή μετακινώντας στήλες. Διαμορφώστε την ταξινόμηση ως προς όποια ή όποιες στήλες σας εξυπηρετούν, βάλτε φίλτρο σε όλα τα διαθέσιμα πεδία των εγγραφών της λίστας και εκτυπώστε ή εξάγεται τις λίστες σας σε πολλές μορφές αρχείου όπως Excel, Word, XML & HTML.
Contact us, if you wish for your company to take the next step in the New Digital Era!
Contact us