
PYLON PMS Hybrid
Το PYLON PMS Hybrid είναι μία πλατφόρμα που απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας.
Ένας εύκολος τρόπος για αποτελεσματική διαχείριση. Ξεχάστε τις πολυπλοκότητες του παραδοσιακού λογισμικού!
Χρησιμοποιήστε το tablet, το smartphone ή το laptop σας για να διαχειριστείτε το κατάλυμά σας από την 1η ημέρα!
Όλα όσα χρειάζεστε για την αποτελεσματική διαχείριση του ξενοδοχείου σας σε ένα μέρος.
Νέες λειτουργίες που βασίζονται στις ανάγκες και τις συστάσεις σας.
Προσιτές τιμές χωρίς μακροχρόνιες δεσμεύσεις.
Πελάτες σε όλο τον κόσμο, εμπειρία στις τοπικές ανάγκες και απαιτήσεις. Πολύγλωσσο, πολλαπλών νομισμάτων, πολλαπλών φόρων.
Σύστημα γρήγορης υποστήριξης, έτοιμο να απαντήσει άμεσα στα ερωτήματά σας και να δώσει λύσεις.
Ένα πλήρες και προσαρμόσιμο στις ανάγκες του χρήστη ημερολόγιο για τη διαχείριση των κρατήσεων που εισάγονται χειροκίνητα. Μαζί με το channel manager (προαιρετικά) εισάγονται αυτόματα οι κρατήσεις από κανάλια (π.χ. booking.com), ενώ ενημερώνεται η διαθεσιμότητα σε αυτά σε πραγματικό χρόνο.
Το hoteliga PMS: • Είναι προσβάσιμο από οποιαδήποτε συσκευή είναι συνδεδεμένη στο internet • Δεν απαιτεί καμία εγκατάσταση, μόνο την ύπαρξη ενός browser • Έχει συνεχείς αναβαθμίσεις που συμπεριλαμβάνονται στην τιμή της συνδρομής • Συνδέεται μέσω laptop, tablet ή smartphone • Προσαρμόζεται αυτόματα βάσει του μεγέθους της οθόνης της συσκευής • Βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη (user experience), π.χ. στην περίπτωση του ημερολογίου, η προσαρμογή της οθόνης γίνεται όχι μόνο προς το μικρότερο, αλλά και προς το μεγαλύτερο, με μεγαλύτερες οθόνες να μπορούν να απεικονίσουν μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα
Δυνατότητα: • τιμολόγησης μίας ή πολλαπλών κρατήσεων, μέρους ή όλης της κράτησης • έκδοσης αποδείξεων είσπραξης (για προκαταβολές), αποδείξεων και τιμολογίων με διαφορετικές σειρές, πρότυπα (templates) ή γλώσσες (για ξένους πελάτες) • έκδοσης πιστωτικών παραστατικών και ελεύθερης τιμολόγησης για υπηρεσίες εκτός των κρατήσεων • προεπισκόπησης παραστατικών πριν από την έκδοση καθώς και άλλοι μηχανισμοί προστασίας από πιθανά λάθη • έκδοσης ειδικού παραστατικού για το Φόρο Διαμονής • αυτόματου υπολογισμού Φ.Π.Α. στη διαμονή με συμπεριλαμβανόμενη διατροφή • τιμολόγησης πρακτορείων • άμεσης προσαρμογής συντελεστών Φ.Π.Α. και άλλων φόρων (π.χ. Δημοτικός Φόρος) ανά πρακτορείο και για συγκεκριμένη περίοδο • εξαγωγής τιμολογίων σε Excel ή στο baVel • διασύνδεσης με λογιστικά προγράμματα μέσω του API της hoteliga
Δυνατότητα επισήμανσης ενός ή περισσοτέρων δωματίων σε κατάσταση "συντήρησης". Διαβάθμιση της κατάστασης σε "μικρή βλάβη" ή "εκτός λειτουργίας" ώστε στην δεύτερη περίπτωση να μειώνεται και η διαθεσιμότητα δωματίων στα κανάλια, αν γίνεται χρήση του channel manager.
Δυνατότητα προβολής, απευθείας εκτύπωσης ή εξαγωγής σε μορφή PDF ή Excel μιας μεγάλης ποικιλίας αναφορών που δημιουργήθηκαν με τη συνεισφορά των ίδιων των χρηστών του hoteliga. Αναφορές σχετικά με κρατήσεις, αφίξεις & αναχωρήσεις ημέρας, υπόλοιπα και διαθεσιμότητα (allotment) πρακτορείων, διαθεσιμότητα-τιμές-συμβόλαια καναλιών (αν γίνεται χρήση του channel manager), εισπράξεις, πωλήσεις (με συγκριτικά στοιχεία προηγούμενων σεζόν), πελάτες, καθαριότητα και τιμολόγηση. Ξεκάθαρη πληροφόρηση συνοδευόμενη από διαγράμματα ή χρωματικούς κώδικες κατά περίπτωση για ευκολότερη ανάγνωση. Δυνατότητα "αγαπημένων" αναφορών για άμεση πρόσβαση στην επιθυμητή πληροφορία.
Συνεχής παρακολούθηση και διαχείριση της συνεργασίας με τα τουριστικά πρακτορεία, είτε πρόκειται για "παραδοσιακά" πρακτορεία (π.χ. TUI) είτε για On-Line Travel Agencies (OTAs), όπως π.χ. το booking.com. Δυνατότητα πολλαπλών συμβολαίων ανά πρακτορείο με δυνατότητα διαφορετικών τιμοκαταλόγων, διατροφής, φόρων, πολιτικής ακύρωσης και διαθεσιμότητας (allotment) για κάθε ένα συμβόλαιο ξεχωριστά. Αυτόματος υπολογισμός τιμής κράτησης και ανάλυση κόστους (break-down) κράτησης βάσει εκάστοτε συμβολαίου με το πρακτορείο. Καρτέλες κινήσεων πρακτορείων με τα υπόλοιπά τους και δυνατότητα προσθήκης κινήσεων (χρεώσεων/ πληρωμών) πέραν των αυτόματα εισηγμένων κινήσεων. Προβολή συμβολαίων καναλιών (π.χ. Hotelbeds - αν γίνεται χρήση του channel manager), παρακολούθηση ροής κρατήσεων ανά πρακτορείο σε σχέση με το allotment του εκάστοτε συμβολαίου.
Πλήρως προσαρμοσμένο στην ελληνική γλώσσα, ενώ είναι διαθέσιμο και στα αγγλικά, ισπανικά, πορτογαλικά, ιταλικά, τούρκικα και αραβικά. Δυνατότητα διαφορετικής γλώσσας ανά χρήστη. Δυνατότητα χρήσης προτύπων (templates) σε διαφορετικές γλώσσες για αποστολή e-mail στους πελάτες ή για την έκδοση παραστατικών. Δυνατότητα χρήσης ενός ή περισσοτέρων νομισμάτων με αυτόματη καθημερινή ενημέρωση των ισοτιμιών από την Ε.Κ.Τ. (και άλλους παρόχους) ή με ισοτιμίες που ορίζει το κατάλυμα. Δυνατότητα προσαρμογής μορφής ονομάτων, ημερομηνιών, ποσών και μονάδων μέτρησης. Προσαρμοσμένο και στο ελληνικό φορολογικό καθεστώς ενώ υποστηρίζει πλήρως το Φόρο Διαμονής.
Ο ξενοδόχος ή ο υπεύθυνος για την καθαριότητα μπορεί να προγραμματίσει τις διάφορες εργασίες (π.χ. άλλαγμα πετσετών, κλινοσκεπασμάτων κλπ.) οι οποίες ανατίθενται αυτόματα για κάθε κράτηση, βάσει της διάρκειάς της ή και άλλων κριτηρίων. Το προσωπικό της καθαριότητας μπορεί να εργάζεται είτε βάσει εκτυπωμένου προγράμματος καθαριότητας, είτε με τη χρήση smartphone, με το οποίο είναι σε θέση να ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση καθαριότητας των δωματίων ή των διαμερισμάτων.
Εύκολη και γρήγορη εξαγωγή στοιχείων για την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) και το σύστημα Ξένιος Ζευς. Πλήρης διαθεσιμότητα στοιχείων για τις αστυνομικές αρχές σε περίπτωση ανάγκης.
Σε περίπτωση ύπαρξης πολλαπλών καταλυμάτων με πολλαπλούς λογαριασμούς hoteliga, όπως συμβαίνει για παράδειγμα σε μικρές αλυσίδες ξενοδοχείων ή σε εταιρίες διαχείρισης, είναι δυνατή η μεταπήδηση από τον έναν λογαριασμό στον άλλον χωρίς επανασύνδεση. Ευκολία και εξοικονόμηση χρόνου.
Προσθήκη και διαχείριση πολλαπλών χρηστών (ανάλογα το επιλεγμένο πακέτο PMS), με διαφορετικά κατά περίπτωση δικαιώματα, ώστε για παράδειγμα ένας υπάλληλος υποδοχής να μην έχει πρόσβαση σε στοιχεία πωλήσεων. Δυνατότητα ιστορικού κινήσεων χρήστη στο επίπεδο της κράτησης, των εισπράξεων και όσον αφορά τις συνδέσεις στο σύστημα.
Το Πλάνο Δωματίων είναι μια διαφορετική απεικόνιση της κατάστασης των δωματίων/διαμερισμάτων σε μορφή "κάτοψης" με προβολή ανά ομάδα δωματίων (π.χ. ανά κτίρια) και ανά όροφο. Η προβολή γίνεται για μία συγκεκριμένη ημέρα, είτε αυτή είναι παρελθοντική, είτε μελλοντική, ενώ φυσικά μπορεί να γίνει και προβολή για σήμερα. Πρόκειται για μια πολύ χρήσιμη λειτουργία, ειδικά για μεγαλύτερα καταλύματα, όπου ο εύκολος εντοπισμός ενός δωματίου και η κατάστασή του σε μια συγκεκριμένη μέρα, μπορεί να είναι δύσκολος μέσω μόνο ενός ημερολογίου. Κάθε δωμάτιο απεικονίζεται με τους χρωματικούς κωδικούς του, ενώ μαζί και με τα ειδικά ενημερωτικά εικονίδια μπορεί κανείς με μια ματιά να πληροφορηθεί για την κατάσταση ολόκληρων ομάδων δωματίων και να μπορέσει να ανακατανείμει, αν χρειαστεί, άτομα μεταξύ δωματίων ή να δει σε ποιο δωμάτιο είναι καλύτερα να μπει ένας walk-in πελάτης. Με animation στην αναζήτηση δωματίων καθώς και λειτουργία drag and drop για τη μετακίνηση ατόμων, η διαχείριση γίνεται παιχνίδι.
Πέρα από την διασύνδεση των δικών της συστημάτων, η hoteliga παρέχει ελευθερία επιλογών στους πελάτες της με τις προσφερόμενες ολοκληρωμένες διασυνδέσεις τρίτων channel manager ή με την προγραμματιστική αξιοποίηση του API της hoteliga. Σκοπός είναι η εξοικονόμηση χρόνου που επιτυγχάνεται με λιγότερες χειροκίνητες ενέργειες αλλά και με λιγότερα σημεία επαφής: Το κατάλυμα δεν προμηθεύεται διαφορετικά συστήματα από διαφορετικούς προμηθευτές - το μόνο που χρειάζεται είναι η πλατφόρμα της hoteliga. Επίσης, διαθέτει διασυνδέσεις με τρίτους παρόχους, ώστε ο πελάτης-καταναλωτής να μπορεί ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς να ενεργοποιεί επιπρόσθετες υπηρεσίες στο hoteliga σε προσιτό ή ακόμα και μηδαμινό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, η hoteliga διασυνδέθηκε με κορυφαία channel manager της αγοράς, δίνοντας έτσι στα τουριστικά καταλύματα πρόσβαση σε εκατοντάδες κανάλια πώλησης ανά τον κόσμο.
Contact us, if you wish for your company to take the next step in the New Digital Era!
Contact us