Case Study

Εταιρία: Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.

Κατηγορίες: Φορείς - Ιδρύματα - Σωματεία

Εφαρμογές: Dynamics 365 for Sales (CRM)

Η Εταιρεία

Ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Σ.Φ.Π είναι ένας από τους μεγαλύτερους και αρχαιότερους, ελληνικούς, αθλητικούς συλλόγους, με παρουσία από το 1925. Ενώ στην πορεία των ετών το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ έγιναν επαγγελματικά, o Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. καλλιεργεί τον αθλητισμό με επιτυχία στα παρακάτω αθλήματα: Βόλεϊ ανδρών, Βόλεϊ γυναικών, Πόλο ανδρών, Πόλο γυναικών, Κολύμβηση, Στίβος, Πυγμαχία, Κικ Μπόξινγκ, Ταε Κβο Ντο, Ιστιοπλοΐα, Πινγκ Πονγκ, Κωπηλασία, Πάλη, Κανόε Καγιάκ, Τένις, Ξιφασκία. Ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. είναι ο πρώτος σύλλογος στην Ελλάδα που εκπόνησε πρόγραμμα µαζικής εγγραφής µελών, µε στόχο τη συμμετοχή των φιλάθλων του στα αθλητικά δρώμενα και, επί του παρόντος, ο μεγαλύτερος με περισσότερα από 98.000 μέλη. Επιπλέον, ο σύλλογος έχει λανσάρει και την «Κάρτα Φιλάθλου», την οποία έχουν προμηθευτεί πάνω από 50.000 άνθρωποι.

Η Ανάγκη

Ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Σ.Φ.Π αναζήτησε ένα σύγχρονο σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) επιθυμώντας να διασφαλίσει:
• την κεντροποιημένη back office παρακολούθηση των μελών και φιλάθλων του καθώς και την ολοκληρωμένη εικόνα τους
• τη βέλτιστη διαχείριση των οικονομικών ενισχύσεων
• την επίτευξη υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υποστήριξης των φιλάθλων
• την άρτια διασύνδεση του CRM συστήματος με τη νέα ιστοσελίδα και με το σύστημα Ticketing του συλλόγου
• το σχεδιασμό και την προώθηση στοχευμένων προωθητικών ενεργειών μάρκετινγκ
• την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών

Η λύση

Για την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Σ.Φ.Π επέλεξε την Data Communication, Microsoft Gold Partner, με κριτήριο την εκτεταμένη εμπειρία στην υλοποίηση σύνθετων έργων και τη δυνατότητα παροχής ολοκληρωμένων, διασυνδεδεμένων μεταξύ τους λύσεων. Προκρίθηκε η λύση Dynamics 365 for Sales (CRM), το κορυφαίο διεθνώς σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων της Microsoft

Στο πλαίσιο της οποίας υλοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
• ανάπτυξη και αξιοποίηση των λειτουργικών περιοχών:
• των Πωλήσεων,
• του Customer Service
• του Marketing
• δημιουργία σύνθετων και πολλαπλών διεπαφών
• με τη νέα ιστοσελίδα
• με το σύστημα Ticketing του σωματείου, προκειμένου το σύστημα να συγκεντρώνει τα δεδομένα των Πωλήσεων και της Εξυπηρέτησης Πελατών
Ενσωματώνοντας πληθώρα εξειδικευμένων λειτουργιών και εργαλείων, η λύση Dynamics 365 (CRM) παρέχει στον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό Σ.Φ.Π τη δυνατότητα να:
• διαχειρίζεται και να αξιοποιεί κατάλληλα όλες τις πληροφορίες των επαφών του
• ενισχύει τις πωλήσεις του μέσα από στοχευμένες ενέργειες Marketing και ισχυρά εργαλεία reporting
• παρέχει αναβαθμισμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των φιλάθλων μέσα από τη διασύνδεση τόσο με τη νέα ιστοσελίδα site του σωματείου, όσο και με το σύστημα Ticketing, απλοποιώντας τις διαδικασίες εγγραφής, απόκτησης κάρτας μέλους και online έκδοσης εισιτηρίων

Οφέλη

Τα κύρια οφέλη που απολαμβάνει πλέον ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Σ.Φ.Π είναι τα
• Αυτοματοποίηση διαδικασιών
• Άμεση πρόσβαση – μέσα από ένα ενιαίο σύστημα – στο σύνολο των πολυσχιδών δεδομένων του συλλόγου
• Πλήρης παρακολούθηση της συνολικής εικόνας όλων των ενεργών φίλων του
• Υλοποίηση και αποτίμηση στοχευμένων ενεργειών Marketing
• Επίτευξη άκρως βελτιωμένης εμπειρίας φιλάθλων
• Ολοκληρωμένη διαχείριση των ποικίλων οικονομικών ενισχύσεων του σωματείου
• Κορυφαία ασφάλεια, σε πολλαπλά επίπεδα, όπως απαιτεί και ο ευρωπαϊκός κανονισμός GDPR

Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;

Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;​

Σχετικά Προϊόντα

Dynamics 365 for Sales (CRM)

Cloud πλατφόρμα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων CRM, που βελτιστοποιεί τις πωλήσεις και τις πελατειακές σχέσεις.