Case Study

Εταιρία: Hyatt Regency Thessaloniki

Κατηγορίες: Εστίαση - Ψυχαγωγία

Εφαρμογές: Dynamics 365 Business Central - InnovEra

Η Εταιρεία

Η Regency Entertainment είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής υπηρεσιών καζίνο και φιλοξενίας στην Ελλάδα.
Μέσα από τη λειτουργία των 3 επιχειρηματικών της μονάδων:
• του Regency Casino Mont Parnes (περιλαμβάνει καζίνο, ξενοδοχείο και τελεφερίκ στην Πάρνηθα)
του Regency Casino Thessaloniki (πολυτελούς συγκροτήματος καζίνο στη Θεσσαλονίκη)
• του Hyatt Regency Thessaloniki (ξενοδοχειακού συγκρoτήματος 5 αστέρων στη Θεσσαλονίκη, συνοδευόμενου από υπερσύγχρονο συνεδριακό κέντρο)
• η Regency Entertainment προσφέρει καθημερινά μοναδικές εμπειρίες διασκέδασης σε ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον.
To 2010 η εταιρεία διακρίθηκε σε διεθνές επίπεδο με το Χρυσό Quality Commitment Award του Business Initiative Directions (BID) για την επιχειρηματική αριστεία, την ηγεσία, το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών και τις επιδόσεις της γενικότερα. Η τιμητική αυτή διάκριση αναγνωρίζει τη δέσμευση της Regency για άριστα αποτελέσματα σε κάθε πτυχή της λειτουργίας της, και επιβεβαιώνει ότι η εταιρεία καθιερώνει την υψηλή ποιότητα ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της.
Η Regency Entertainment απασχολεί 2.500 εργαζόμενους, ενώ ο κύκλος εργασιών της σε επίπεδο Ομίλου κυμαίνεται στα €170 εκ.

Η Ανάγκη

Στο πλαίσιο αναβάθμισης των πληροφοριακών συστημάτων της, η Regency Entertainment αναζήτησε μία συνολική λύση επιχειρηματικής διαχείρισης των δραστηριοτήτων του Ομίλου. Το νέο σύστημα όφειλε:
• να βελτιστοποιεί τις διαδικασίες διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας
• να συγκεντρώνει όλα τα δεδομένα οικονομικού ενδιαφέροντος που παράγουν τα πληροφοριακά συστήματα των δύο μεγάλων επιχειρηματικών της μονάδων, του Hyatt Regency Θεσσαλονίκης και του Regency Casino Thessaloniki
• να ενοποιεί τις οικονομικές πληροφορίες, προκειμένου αυτές να είναι διαθέσιμες για την παραγωγή MIS reporting μέσα από ένα ενιαίο σύστημα
• να αναβαθμίσει το Management Reporting

Η λύση

Για την ικανοποίηση των παραπάνω αναγκών η Regency Entertainment απευθύνθηκε στην Data Communication με κριτήριο την εκτεταμένη εμπειρία της σε πολύπλευρα έργα Πληροφορικής. Προκρίθηκε η λύση Microsoft Dynamics NAV – InnovEra ERP για την κορυφαία λειτουργικότητα αλλά και την πλήρη προσαρμογή στην ελληνική νομοθεσία και τα Διεθνή και Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα

Στο πλαίσιο του έργου υλοποιήθηκαν τα υποσυστήματα:
• Οικονομική Διαχείριση
• Εμπορική Διαχείριση
• Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
• Επιχειρηματική Πληροφόρηση (MIS)
Επιπλέον, σναπτύχθηκαν:
• Εγκριτικές ροές για τη διαχείριση του κύκλου αγορών, με σκοπό την ολοκλήρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας
• Διασυνδέσεις (interfaces) με σκοπό τη συγκέντρωση των οικονομικών στοιχείων από όλα τα συνδεδεμένα συστήματα στο Microsoft Dynamics NAV – InnovEra (ERP)
Συγκεκριμένα, αναπτύχθηκαν διασυνδέσεις:
• το υφιστάμενο πρόγραμμα Μισθοδοσίας
• το ξενοδοχειακό σύστημα Opera
• το σύστημα Corporate Performance Μanagement και Business Intelligence (BI) Oracle Hyperion του Hyatt Regency Θεσσαλονίκης
• την υπηρεσία εισαγωγής εγγραφών από τα σημεία λιανικής πώλησης στο Microsoft Dynamics NAV (σύστημα OTR) του Regency Casino Thessaloniki

Οφέλη

Τα κύρια οφέλη που απολαμβάνει σήμερα ο Όμιλος είναι τα ακόλουθα:
Αξιοποίηση διεθνών best practices που προσφέρει το Microsoft Dynamics NAV
• Εφαρμογή ελληνικών best practices που προσφέρει το DC InnovEra
• Μείωση του χρόνου συγκέντρωσης οικονομικών στοιχείων και πληροφοριών
• Μείωση της πολυπλοκότητας για τους χειριστές με λήψη άμεσης & ολοκληρωμένης εικόνας πληροφόρησης
• Ενοποιημένη διαχείριση παγίων & λογιστικών εγγραφών
• Ενοποίηση οικονομικών αποτελεσμάτων Ομίλου & κοινή εμπορική πολιτική
• Κάλυψη ιδιαίτερων διαχειριστικών & λειτουργικών αναγκών που δημιουργούνται στα σημεία πώλησης με αποτέλεσμα την ταχύτητα στις συναλλαγές, την ελαχιστοποίηση των αναμονών, την ασφάλεια των συναλλαγών κ.α.
• Εφαρμογή κανόνων & αυτοματοποιημένων διαδικασιών
• Βελτίωση ακρίβειας οικονομικών & εμπορικών προβλέψεων
• Μειωμένο κόστος αναβάθμισης στις νέες εκδόσεις του Microsoft Dynamics NAV
• Βελτιστοποίηση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη

Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;

Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;​

Σχετικά Προϊόντα

Dynamics 365 Business Central – InnovEra

All-in-One, SaaS λύση Επιχειρησιακής Διαχείρισης. Απαντά στις ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων.