Με τα κανάλια υποστήριξης της Epsilon δεν είσαι ποτέ μόνος όταν μας έχεις ανάγκη

Η Υποστήριξη γράφεται με...Epsilon!

Ο Όμιλος EPSILON NET διαθέτει ένα από τα πολυπληθέστερα τμήματα υποστήριξης στην Ελλάδα. Το τμήμα υποστήριξης στελεχώνεται με πάνω από 150 εξειδικευμένα στελέχη και απαντά σε όλα τα ερωτήματα άμεσα και αποτελεσματικά. Παρέχει επιστημονική υποστήριξη σε όλο το πελατολόγιο της ανεξαρτήτως προϊόντων, μεγέθους και κλάδου. Χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, στηρίζοντάς τους καθημερινά και σε κάθε στάδιο της συνεργασίας τους. Επικοινώνησε τώρα με το τμήμα υποστήριξης για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά την παροχή υπηρεσιών και προγραμμάτων της επιχείρησης σου.

Τηλεφωνικό Κέντρο Υποστήριξης
Αθήνα & Νότια Ελλάδα: 211 500 7077
Θεσσαλονίκη & Βόρεια Ελλάδα: 2311 99 7777

Υποστήριξη 24/7 μέσα από τα digital κανάλια μας για κάθε σου ανάγκη

Epsilon Support Knowledge Base

To Epsilon Support είναι μία online γνωσιακή βάση δεδομένων με αναρτημένες οδηγίες χρήσης και διαδικασίες ανά εφαρμογή, στην οποία έχει την δυνατότητα πρόσβασης ο κάθε πελάτης έτσι ώστε να κατανοήσει καλύτερα τις δυνατότητες των εφαρμογών, να βρει έτοιμες απαντήσεις, συχνά θέματα και tips κλπ, διαθέσιμα όλο το χρόνο 24 ώρες το 24ωρο!

facebook

Η σελίδα Epsilon Net Support παρέχει live τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν τα προϊόντα του Ομίλου EPSILON NET. 
Άμεση πληροφόρηση για νέες εκδόσεις και δυνατότητα συνομιλίας για απορίες και συμβουλές από το άριστα εκπαιδευμένο τμήμα της υποστήριξης.

Youtube

Περιέχει όλο το οπτικοακουστικό υλικό για εκδόσεις, οδηγίες χρήσης εφαρμογών και νέων module, καθώς και εκπαιδεύσεις που βοηθούν στην ευκολία χρήσης και αντιμετώπισης διαδικασιών που ενδέχεται να αναζητούν οι χρήστες.

 

Τηλεφωνική Υποστήριξη σε Θέματα Χρήσης

Η EPSILON NET είναι η μόνη εταιρεία που παρέχει φορολογική και εργατική υποστήριξη στη χρήση των εφαρμογών της. Με έμπειρα και επιστημονικά καταρτισμένα στελέχη, η Φορολογική Υποστήριξη μπορεί να σταθεί στο πλευρό των σύγχρονων επιχειρήσεων και να δώσει επιστημονική και άμεση λύση σε οποιοδήποτε φορολογικό ή εργατικό ζήτημα αντιμετωπίζουν. Λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00-19:00 και το Σάββατο 09:00-15:00.

Τηλεφωνική Υποστήριξη σε Τεχνικά θέματα

Τα εξειδικευμένα στελέχη της EPSILON NET με άριστες τεχνικές γνώσεις υπολογιστών μπορούν και δίνουν λύσεις σε θέματα, όπως: «Εγκατάσταση Εφαρμογής», «Μεταφορά Δεδομένων», παραμετροποίηση Server – Client κλπ. Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00-19:00 και το Σάββατο 09:00-15:00.

Ειδική Υποστήριξη Δικτύου Συνεργατών
Το τμήμα Δικτύου Συνεργατών διαθέτει εξειδικευμένα στελέχη, ώστε να καθοδηγούν και να υποστηρίζουν όλους τους συνεργάτες του Ομίλου. Η υποστήριξη των συνεργατών περιλαμβάνει όλες τις διαδικασίες και λειτουργίες εξυπηρέτησης με σκοπό να προσφέρουν την καλύτερες υπηρεσίες στον τελικό πελάτη.
e-support
Η σελίδα e-support διαθέτει συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα προϊόντα του Ομίλου. Εντός της σελίδας βρίσκονται Πρόγραμμα Εκπαιδεύσεων, Ενημερωτικά Εκδόσεων, Online Video Workshops, Manuals & Θέματα Χρήσης, Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Epsilon Remote Support
Οι εφαρμογές μας έχουν ενσωματωμένη τη δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης του Τμήματος Υποστήριξης με τον υπολογιστή του πελάτη. Έτσι, μπορούμε πιο εύκολα να εξυπηρετήσουμε ακόμα και για τα πιο σύνθετα προβλήματα, χωρίς να απαιτούνται από τον πελάτη γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Η σύνδεση πραγματοποιείται μόνο με την έγκριση και κατά τη βούληση του πελάτη.
Live Chat Support

Το Live Chat Support είναι ο νέος εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας με το Τμήμα Υποστήριξης που μπορεί και απαντά στα ερωτήματά σας με μεγαλύτερη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, χωρίς αναμονή στο τηλέφωνο και ενώ παράλληλα συνεχίζετε να δουλεύετε στην εφαρμογή. Λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00 – 17:00 και παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ σε όλους τους πελάτες με ενεργό συμβόλαιο υποστήριξης. 

Email support
Η υπηρεσία email support είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι υποστήριξης με κύρια αποστολή την επίλυση ζητημάτων, την άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των χρηστών και την τροφοδότηση εξειδικευμένων γνώσεων στον τελικό πελάτη
Feedback Support
Σε όλες τις εφαρμογές μας υπάρχει ενσωματωμένη η δυνατότητα γρήγορης και εύκολης αποστολής παρατηρήσεων ηλεκτρονικά. Οι παρατηρήσεις αυτές μεταφέρονται αυτόματα σε ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, αξιολογούνται και αφού ολοκληρωθεί η επεξεργασία τους απαντώνται μία προς μία γραπτώς και σε λιγότερο από 48 ώρες. Έτσι οι πελάτες μας συμβάλουν ενεργά στην εξέλιξη και βελτίωση των προϊόντων μας.
After-sales
Μετά την πώληση και σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, γίνεται επικοινωνία από το Τμήμα Υποστήριξης με τον πελάτη, έτσι ώστε να επιβεβαιωθεί η εύρυθμη λειτουργία των εφαρμογών και εάν έχουν καλυφθεί πλήρως οι ανάγκες και οι προσδοκίες του.
On-site Support
Φυσική παρουσία εξειδικευμένου στελέχους του τμήματος Υποστήριξης στον χώρο του πελάτη με σκοπό την επίλυση σύνθετων θεμάτων, την διενέργεια εκπαίδευσης δια ζώσης και την καταγραφή πιο σύνθετων αναγκών.
Ticket

Το γραπτό Ticket αποτελεί εναλλακτικό τρόπος επικοινωνίας με το Τμήμα Υποστήριξης. Υποβάλετε το ερώτημα σας γραπτά εντός της εφαρμογής και εξειδικευμένος Σύμβουλος Υποστήριξης σας απαντά μέσα σε λίγη ώρα. Η απάντηση αναρτάται στο ηλεκτρονικό σύστημα Ticketing και παραμένει για ανάγνωση. 

Διακρίσεις - Πιστοποιήσεις

Το τμήμα υποστήριξης της EPSILON NET έχει βραβευθεί επανειλημμένως για την αμεσότητα και την ταχύτητα εξυπηρέτησης. Οι τεχνολογικά αναβαθμισμένες εφαρμογές του Ομίλου χρήζουν υψηλού επιπέδου κατάρτιση και γι’ αυτό τα στελέχη υποβάλλονται συνεχώς σε εκπαιδεύσεις και εξειδικευμένα σεμινάρια, ώστε να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση στους χρήστες των εφαρμογών.

Είπαν για εμάς